Gå til innhold

Duften av kaffe


Malia

Anbefalte innlegg

Synes kaffelukt om morgenen er så godt! Men liker ikke kaffe så veldig.. nå har jeg kokt meg en halv liter som står og dufter på benken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Duften er nydelig, og etter frokost smaker det helt vidunderlig også :) .

Aller best når det er fint vært og man kan sitte på terassen med kaffe og en avis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det er også koselig å gå ut barbeint og kose med katten som ligger i skyggen under busken og kunne sitte i gresset uten å fryse ræva av deg :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duften er herlig og det er smaken også når jeg sitter trøtt ved kjøkkenbordet. Våkner ikke helt uten en kopp kaffe om morgenen. Enda bedre blir det selvfølgelig når det blir varmt nok til å ta den og resten av frokosten ute på balkongen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg elsker også lukten av kaffe om morgenen, og kan ikke tenke meg noe bedre enn å gå innom en kaffebar og nyte en kaffe latte før jobb...dessverre skjer det altfor sjelden iom. at jeg egentlig ikke jobber i byen, men desto mer følelse av luksus de gangene jeg har mulighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Duften er nydelig, og etter frokost smaker det helt vidunderlig også :) .

Aller best når det er fint vært og man kan sitte på terassen med kaffe og en avis.

Kan bare si meg helt enig i dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Nydelig med kaffeduft om morgenen, men jeg klarer ikke å drikke kaffe før et stykke utpå dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker både duften og smaken av kaffe! Spesielt om morgenen er denne duften himmelsk! Lukten av morgenkaffe har jeg elsket fra jeg var lita jente og mine barn liker også denne morgenduften i huset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå skal jeg koke meg litt kaffe. Tror grunnen til at jeg ikke har hatt helt sansen for å drikke det er at jeg koker den altfor sterk! Jeg synes jo kaffe er godt ved siden av kaker og søte ting, kanskje jeg skulle ha litt søtt oppi.. :) Jeg liker best sort og latte

hvilken kaffevariant er deres favoritt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

En rykende varm nytraktet kopp kaffe en stille sommermorgen ute på terassen - ingenting er bedre enn det :-D

Endret av Catwoman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

En kopp god espresso og Morgenbladet, og en hundevalp som sover, og jeg kan knapt ha det bedre. :)

Jeg drikker ikke kaffetyper med melk eller sukker i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

:ler:

Jeg også elsker kaffeduft om morgenen, men drikker ikke kaffe selv. Er glad mannen drikker, så jeg får lukta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg liker også kaffelukt om morningene. Jeg blir sur og irritert hvis jeg ikke rekker en kopp før jeg skal på jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Synes kaffelukt om morgenen er så godt! Men liker ikke kaffe så veldig.. nå har jeg kokt meg en halv liter som står og dufter på benken :)

Duften av kaffe er fantastisk uansett når på døgnet det er.

:kaffe:

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jazzy

Jeg lurer på om det finnes duftlys som lukter akkurat som nytraktet kaffe?

I så fall vil jeg gjerne ha tips om hvor jeg kan finne det.

Jeg elsker kaffeduften, men liker ikke å drikke kaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...