Gjest Gjest_heidi_* Skrevet 5. juni 2006 #1 Skrevet 5. juni 2006 har tatt noen prøver hos legen, oglurte på om det er vanlig å få svaret i et brev i posten eller om man blir kalt inn til time hvor man får svaret der.. noen som vet? sånn generelt
Gjest Hippopotamus Skrevet 5. juni 2006 #2 Skrevet 5. juni 2006 har tatt noen prøver hos legen, oglurte på om det er vanlig å få svaret i et brev i posten eller om man blir kalt inn til time hvor man får svaret der.. noen som vet? sånn generelt ← Det vanligste er at du ikke får svar i det hele tatt. Kanskje sendes det ut et brev til deg dersom prøvesvarene dine er helt ekstreme, kanskje ikke. Jeg anbefaler deg å ringe og spørre legesekretæren om resultatet etter et par uker dersom du ikke har hørt noe. Dersom det er noe skikkelig alvorlig, som f.eks. en positiv hiv-test, regner jeg med at du blir innkalt.
Gjest Virvel Skrevet 5. juni 2006 #3 Skrevet 5. juni 2006 Når det har vært snakk om helt rutinemessige prøver har jeg blitt bedt om å ringe etter en ukes tid hvis jeg vil ha svarene, ellers får jeg ikke vite noe (med mindre det er noe galt, selvfølgelig).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå