Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2006 #1 Skrevet 4. juni 2006 Jeg lurer på om det finnes prevansjon for menn, utenom kondomen da
SW20 Skrevet 4. juni 2006 #2 Skrevet 4. juni 2006 De driver vel og utvikler en p-pille for menn nå, snart klar for markedet tror jeg. Ellers så *tror* jeg også at det finnes sprøyter som gir midlertidig sterilitet eller noe slikt, men det er jeg ikke sikker på.
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2006 #4 Skrevet 4. juni 2006 Hm, syntes en venninne som er sykepleier nevnte i dag at det finnes en sprøyte som menn kan ta, men jeg fant ikke ut noe om det på nettet. Er vel kanskje for tidlig enda...
Yme Skrevet 5. juni 2006 #5 Skrevet 5. juni 2006 Piller og piller og sprøyter og piller! Æsj og fhaanskap!!! Det er jo helt klart at det ikke er bra for kroppen, når det faktisk stopper noen av kroppens fungsjoner... Bruk kondom, testikkelbarn!
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #6 Skrevet 5. juni 2006 Piller og piller og sprøyter og piller! Æsj og fhaanskap!!! Det er jo helt klart at det ikke er bra for kroppen, når det faktisk stopper noen av kroppens fungsjoner... Bruk kondom, testikkelbarn! ← Siden dere menn har sprøyte- og pilleskress, så er det oss kvinner som må proppe i oss slik hormonprevensjon? Det forventes jo alltid at kvinnen i et forhold skal måtte knaske piller, men ikke alle tenker på de bivirkningene det gir for svært mange kvinner. Hvis det kommer p-piller for menn, så skal jammen meg mannen få ta seg av pillespisinga, jeg har sluttet å ta p-piller for lenge siden
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #7 Skrevet 5. juni 2006 Det utikles for tiden en ny type prevensjon for menn. Det er en sprøyte med et androgen og en type østrogen.
Yme Skrevet 5. juni 2006 #8 Skrevet 5. juni 2006 (endret) Siden dere menn har sprøyte- og pilleskrekk, så er det oss kvinner som må proppe i oss slik hormonprevensjon? Det forventes jo alltid at kvinnen i et forhold skal måtte knaske piller, men ikke alle tenker på de bivirkningene det gir for svært mange kvinner. Hvis det kommer p-piller for menn, så skal jammen meg mannen få ta seg av pillespisinga, jeg har sluttet å ta p-piller for lenge siden ← Er det vansklig å lese? Jeg sa "bruk kondom" (noe som anntyder at dama ikke bruker p-piller) pluss at jeg ikke ett eneste sted nevnte at damene skulle spise piller og ta sprøyter, men ikke menn. Hvis det blir litt enklere for deg, lille jente, så skreiv jeg "bruk kondom, ikke piller... Dette gjelder for menn og kvinner". Var det litt lettere for deg, lille venn? Endret 5. juni 2006 av Yme
Gjest gjest1 Skrevet 6. juni 2006 #9 Skrevet 6. juni 2006 Er det vansklig å lese? Jeg sa "bruk kondom" (noe som anntyder at dama ikke bruker p-piller) pluss at jeg ikke ett eneste sted nevnte at damene skulle spise piller og ta sprøyter, men ikke menn. Hvis det blir litt enklere for deg, lille jente, så skreiv jeg "bruk kondom, ikke piller... Dette gjelder for menn og kvinner". Var det litt lettere for deg, lille venn? ← Det er ikke nødvendig å være spydig
Yme Skrevet 6. juni 2006 #10 Skrevet 6. juni 2006 Det er ikke nødvendig å være spydig ← Ikke nødvendig, men gøy!
Gjest Little me Skrevet 7. juni 2006 #12 Skrevet 7. juni 2006 Avholdenhet er en 100% sikker metode... ← men så stusselig da...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå