Diana Skrevet 4. juni 2006 #1 Del Skrevet 4. juni 2006 Emne sier vel sitt. Det jeg lurer på er vel enkelt å greit hvor alle de fine guttene holder til. Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #2 Del Skrevet 4. juni 2006 Ja, jeg vet VELDIG godt hvor disse guttene befinner seg... De må jobbe hardt, gjerne ha flere jobber, fordi de gjerne ønsker å etablere seg, kjøpe hus, bil og alt... men de blir ofte avvist av de fine jentene de ser på som mulige "langtids-partnere".... Så de må klare seg selv.... Derfor har disse guttene sjelden fritid eller sosiale problemer (mer av typen at de er nødt til å prioritere ned venner og sosiale aktiviteter fordi de er nødt til å jobbe....) Dette kalles en ond sirkel..... og den er UTROLIG vanskelig, om ikke umulig, å bryte ut av... Prater av erfaring.... DVS, jeg registrerer at det er enkelte jenter som sier at jeg er kjekk, hyggelig og veldig veldig snill... Men noe mer enn registrerer det, føler jeg lite av på kroppen... Det kommer alltid en eller annen unnskyldning etter kort tid... Nå har jeg prøvd å være meg selv (og jeg er en veldig snill og omsorgsfull person), jeg har prøvd å være litt såkalt "drittsekk", jeg har prøvd å være veldig snill... altså vært flere kategorier av personlighet... Men ingenting føler jeg hjelper stort... Men skal jeg se noe positivt i tilværelsen, så må det bli at: jeg har flere og forskjellige jobber som er min form for sosialisering (majoriteten av jobbene -4 stk, går på kontakt med mennesker), og hvor jeg trives, jeg har eget stort hus med utleiedel, jeg har 2 biler.... Men mangler kjærligheten i livet, fra en annen person.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2006 #3 Del Skrevet 4. juni 2006 Tror det skal finnes en dispenser på sydpolen en plass. De sitter inni sånne små plast-egg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frosk1 Skrevet 4. juni 2006 #4 Del Skrevet 4. juni 2006 De fi :grine2: nnes ikke, og de som tror de har funnet de tror på nissen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SW20 Skrevet 4. juni 2006 #5 Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg sitter nå her jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chantal Skrevet 4. juni 2006 #6 Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg sitter nå her jeg... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chantal Skrevet 4. juni 2006 #7 Del Skrevet 4. juni 2006 De fi :grine2: nnes ikke, og de som tror de har funnet de tror på nissen..... ← Å joda, men så var det det å finne en fin men snill gutt. Det var det verre med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cristoph Skrevet 4. juni 2006 #8 Del Skrevet 4. juni 2006 hvis du leter finner du det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 5. juni 2006 #9 Del Skrevet 5. juni 2006 slutt og let, du fant hjemestedet mit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #10 Del Skrevet 5. juni 2006 De er homo de fineste gutta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SW20 Skrevet 5. juni 2006 #11 Del Skrevet 5. juni 2006 De er homo de fineste gutta. ← Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viviwoom Skrevet 5. juni 2006 #12 Del Skrevet 5. juni 2006 Tror det skal finnes en dispenser på sydpolen en plass. De sitter inni sånne små plast-egg. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viviwoom Skrevet 5. juni 2006 #13 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg sitter nå her jeg... ← *blunke til* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_katta23_* Skrevet 6. juni 2006 #14 Del Skrevet 6. juni 2006 Emne sier vel sitt. Det jeg lurer på er vel enkelt å greit hvor alle de fine guttene holder til. Noen som vet noe om dette? ← Ja på jobb! Er en nyansatt der som virkelig er nydelig. Hadde ikke gjort meg noe å bli sjekket opp av ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chantal Skrevet 6. juni 2006 #15 Del Skrevet 6. juni 2006 De er homo de fineste gutta. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mela Skrevet 7. juni 2006 #16 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg sitter nå her jeg... ← Hvor ofte er du i Larvik da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smidja Skrevet 8. juni 2006 #17 Del Skrevet 8. juni 2006 Det er litt lettere å få øye på noen kjekkaser nå når været er litt bedre. F.eks har jeg lagt merke til ganske mange lekkerbiskener ved f.eks veiarbeider Aner jo ikke om de er singel da, men kjekke å se på iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SW20 Skrevet 8. juni 2006 #18 Del Skrevet 8. juni 2006 Hvor ofte er du i Larvik da? ← Om sommeren som regel Hjemme og jobber meg opp litt penger så det ikke blir så økonomisk trangt å være student her i Stavanger :icon_smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mela Skrevet 8. juni 2006 #19 Del Skrevet 8. juni 2006 Om sommeren som regel Hjemme og jobber meg opp litt penger så det ikke blir så økonomisk trangt å være student her i Stavanger :icon_smile: ← Stikk bort på Texburger en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SW20 Skrevet 8. juni 2006 #20 Del Skrevet 8. juni 2006 Stikk bort på Texburger en dag. ← Du får holde utkikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå