Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #1 Skrevet 4. juni 2006 Føler meg så svak i bena, spesielt det venstre..har vært sånn noen dager nå. Hva kan det være? Er det nødvendig å sjekke ut?
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #2 Skrevet 4. juni 2006 Ja, det kan det. Det er forhåpentligvis ingenting, men man kan aldri vite om tendensene betyr MS eller andre ting. Be om å få tatt tester!
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #3 Skrevet 4. juni 2006 Ja, det kan det. Det er forhåpentligvis ingenting, men man kan aldri vite om tendensene betyr MS eller andre ting. Be om å få tatt tester! ← Jeg ble testet for MS pga samme problemene for ca. ett halvt år siden, så det er vel ikke det....? Tok MR og den viste ingen begynnende tendenser.
Gjest Skya Skrevet 4. juni 2006 #6 Skrevet 4. juni 2006 Når du har vært utredet for det samme tidligere er det vell greit å ta kontakt med fastlegen din og høre hans/hennes mening.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #7 Skrevet 4. juni 2006 Når du har vært utredet for det samme tidligere er det vell greit å ta kontakt med fastlegen din og høre hans/hennes mening. ← Ja, tenkte jeg skulle det. Men det er ingen sjanse for at det NÅ plutselig er MS når dette tydeligvis ble utelukket sist?
Gjest Skya Skrevet 4. juni 2006 #8 Skrevet 4. juni 2006 Man vet jo aldri da, kan jo hende de overså noe sist, men det er ikke veldig sannsynlig.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #9 Skrevet 4. juni 2006 Man vet jo aldri da, kan jo hende de overså noe sist, men det er ikke veldig sannsynlig. ← Håper ikke de har oversett noe..jeg lå inni den hersens trommelen i over en time, så skulle de ha oversett noe da, så er det godt gjort De tok endel bilder, av både hjernen, nakke og ryggmargen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå