Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2002 #1 Skrevet 18. mars 2002 Hei alle vordende bruder. Jeg skulle så inderlig ønske at noen kunne vie oss 180502. Da vi har meldt oss ut av statskirken ønsker vi å vie oss borgerlig. Dette er ikke lett da ingen tingretter i Østfold, Oslo eller Tønsberg er åpne denne dagen. Dette betyr at vi må vie oss torsdag 16 mai, selv om vi ikke skal ha fest og sermoni i regi av HEF før 180502. Jeg syns det er veldig sørgerlig, det vil jo si at vi allerede er gift den dagen vi vil gifte oss. Er det noen som har erfaringer eller forslag til hvordan vi kan bli viet denne dagen blir jeg meget takknemlig. Klem Hanne. Ps. Har observert bryllupssidene her lenge og har planer om å få meg et nick( hvis bare fantasien strekker til))
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2002 #2 Skrevet 18. mars 2002 hei. har samme problem selv. det eneste man kan gjøre er å kontakte lokale dommer fulmektige og høre om de kan fåreta vigsel. evt en kaptein, de tror jeg også har vigsels rett. jeg håper selv å få tak i en dommer som kan vie oss i hagen 3.8.02 på Tjøme så hvis du finner en så må du gjerne maile meg [email protected]
August Skrevet 18. mars 2002 #3 Skrevet 18. mars 2002 Jeg skal gifte meg borgelig lørdag 17. august. Det er en del tingretter som har begynt med lørdagsvielser nå. Vi gifter oss i Aker og Bærum tingrett fordi Drammen ikke skal ha lørdagsvielse i august, men jeg tror de skal ha en lørdagsvielse i mai. Så mitt forslag til deg er at du ringer alle tingretter som ikke ligger for langt unna. Men du har kanskje gjort det allerede i og med at 18. mai ikke er en lett dag å få folk til å jobbe ekstra på. 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå