Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #1 Skrevet 4. juni 2006 KG har jo mange brukere, men utifra det jeg leser virker alle så..normale. Jeg sliter selv med litt forskjellig. Er det ingen her som ikke er helt standard? Husker jo ReddeLinnea, men hun var litt verre stilt enn det jeg er. Er det bare jeg som er et utskudd her?
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2006 #2 Skrevet 4. juni 2006 Hm... Mulig jeg tråkker noen på tærne nå... Men de mennesketypene jeg tror det er mest av her kan deles inn i følgende grupper (alle brukerne passer selvsagt ikke inn i disse, men jeg tror vi finner flest brukere i disse fire kategoriene): Unge jenter med div. psykiske problemer, herunder depresjon, selvskading m.m. Gifte kvinner med ett eller flere barn, jobber gjerne med barn Kommende bruder Prøvere og gravide
Orestes Skrevet 4. juni 2006 #3 Skrevet 4. juni 2006 De fleste har et eller annet, stort eller smått, de sliter med i hverdagen, ikke alle som velger å ta det med seg inn hit.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #5 Skrevet 4. juni 2006 Jo, jeg ser poenget. Jeg har nølt med å skrive om mine problemer her, føler ikke at det er rett arena. Men jeg føler meg så alene om det, skulle ønske at jeg hadde kunnet diskutere det med noen. Finnes det forum der man kan det, annet enn disse deppa.no etc, der alle sliter så voldsomt?
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2006 #6 Skrevet 4. juni 2006 Har møtt par brukere her, som ikke blir oppfattet som helt normale, men de er mer "normal" irl enn man får uttrykk for her på kg. Tror ikke jeg blir oppfattet som normal, har ikke småbarn, er singel, har aldri vært gift og har ikke planer om det, men vært samboer tre ganger, jobber ikke lenger innenfor helsevesnet osv. Men hva er "normalt"? Burde jeg hatt en mann og 2,5 barn mens han hadde 3 barn selv og delt samvær?
Dru Skrevet 4. juni 2006 #7 Skrevet 4. juni 2006 Unge jenter med div. psykiske problemer, herunder depresjon, selvskading m.m. Gifte kvinner med ett eller flere barn, jobber gjerne med barn Kommende bruder Prøvere og gravide ← Du glemte single med fritidsproblemer.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #8 Skrevet 4. juni 2006 Hm... Mulig jeg tråkker noen på tærne nå... Men de mennesketypene jeg tror det er mest av her kan deles inn i følgende grupper (alle brukerne passer selvsagt ikke inn i disse, men jeg tror vi finner flest brukere i disse fire kategoriene): Unge jenter med div. psykiske problemer, herunder depresjon, selvskading m.m. Gifte kvinner med ett eller flere barn, jobber gjerne med barn Kommende bruder Prøvere og gravide ← Tror nok det finnes mange flere grupperinger enn dette. - Frustrerte single - Frustrerte i arbeidslivet (for lav lønn, liker ikke sjefen, arbeidsplassen eller bostedet) - Reflekterte gjester som liker å hjelpe til med intelligente svar - Matelskere - Generelt folk som ønsker å ta opp diverse små og store hendelser - Hyggelige, normale mennesker som ønsker et lite pustehull på internett, der de kan snakke om ting de ellers ikke tar så mye opp med andre - Utveksling av tanker og råd
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2006 #9 Skrevet 4. juni 2006 Tror nok det finnes mange flere grupperinger enn dette. - Frustrerte single - Frustrerte i arbeidslivet (for lav lønn, liker ikke sjefen, arbeidsplassen eller bostedet) - Reflekterte gjester som liker å hjelpe til med intelligente svar - Matelskere - Generelt folk som ønsker å ta opp diverse små og store hendelser - Hyggelige, normale mennesker som ønsker et lite pustehull på internett, der de kan snakke om ting de ellers ikke tar så mye opp med andre - Utveksling av tanker og råd ← Selvsagt, jeg tok bare for meg det jeg mener er de fire hovedgruppene, og presiserte også at det er mange andre mennesketyper her. Synes det er få single her jeg, føler meg litt "alene" i så måte, er mange som er gift/har samboer og også barn
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2006 #10 Skrevet 4. juni 2006 Det er vel like mye forskjellig her som det er andre steder i livet.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #11 Skrevet 4. juni 2006 Selvsagt, jeg tok bare for meg det jeg mener er de fire hovedgruppene, og presiserte også at det er mange andre mennesketyper her. Synes det er få single her jeg, føler meg litt "alene" i så måte, er mange som er gift/har samboer og også barn ← Ja, som ellers i livet, så er "alle" gift/har samboer, og eventuelt barn også. Akkurat som alle på jobben, alle vennene mine, og alle andre jeg kjenner... *single og over 30* Har Bridget Jones 1 og 2, og alle Sex and the city-episodene i DVD-hyllene.
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2006 #12 Skrevet 4. juni 2006 Ja, som ellers i livet, så er "alle" gift/har samboer, og eventuelt barn også. Akkurat som alle på jobben, alle vennene mine, og alle andre jeg kjenner... *single og over 30* Har Bridget Jones 1 og 2, og alle Sex and the city-episodene i DVD-hyllene. ← Godt å se noen er like meg!
Gjest utlogget nå Skrevet 4. juni 2006 #13 Skrevet 4. juni 2006 Synes det virker som at mange har slitt før. At de har blitt mobbet, lite venner, psykiske vansker osv. Men endel har kjæreste, og kanskje barn, og klarer seg fint nå. Ganske mange som svarte ei på "Samliv og relasjoner" som ikke har noen venner. De er i samme situasjon osv... Så det er kanskje endel uten mye sosialt nettverk her? Jeg er uten jobb nå, men besøker venner som er hjemme med småbarn, driver med hobbyer osv. Mer å fylle dagene med enn bare kvinneguiden... Men det ser ut til at KG er det eneste enkelte er aktive med til alle døgnets tider.
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2006 #14 Skrevet 4. juni 2006 Jeg har en liten teori om at det er flere introverte enn ekstroverte her. Tror kanskje veldig ekstroverte hadde hatt problemer med å få nok stimuli ut av å være her og blitt fortere rastløse enn introverte. Har også inntrykk av at flertallet av de voksne her har lavere utdannelse.
Gjest StoreSky Skrevet 4. juni 2006 #15 Skrevet 4. juni 2006 He he...Morsomt å lese. Jeg er: singel, barn annenhver uke, har en depresjon, liker å lage mat, prøver å gi fornuftige råd i fornuftige tråder, tar opp ditt&datt jeg lurer og tenker på. Men jeg har ikke fritidsproblemer da.hehe..
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2006 #16 Skrevet 4. juni 2006 (endret) Hm... Mulig jeg tråkker noen på tærne nå... Men de mennesketypene jeg tror det er mest av her kan deles inn i følgende grupper (alle brukerne passer selvsagt ikke inn i disse, men jeg tror vi finner flest brukere i disse fire kategoriene): Unge jenter med div. psykiske problemer, herunder depresjon, selvskading m.m. Gifte kvinner med ett eller flere barn, jobber gjerne med barn Kommende bruder Prøvere og gravide ← AU AU AU, tærne mine!!! Jeg er ganske normal, jeg. Man er ikke en sykdom eller en sivilstatus - heldigvis. KG er hobbyen min på mange måter - og det er like mange ulike mennesker her inne, som ute på gata. Til TS, du er nok ikke noe utskudd. Du er et menneske. Og alle på KG er mennesker så vidt jeg veit... :klø: Jeg er forresten utadvendt og ingen viggo-venneløs. Men jeg liker å ha tid for meg selv også. Endret 4. juni 2006 av Hope
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #17 Skrevet 4. juni 2006 Jeg har en liten teori om at det er flere introverte enn ekstroverte her. Tror kanskje veldig ekstroverte hadde hatt problemer med å få nok stimuli ut av å være her og blitt fortere rastløse enn introverte. Har også inntrykk av at flertallet av de voksne her har lavere utdannelse. ← Jeg er enig med deg i det første du sier. Den tendensen har jeg inntrykk av også. Men selv er jeg ekstrovert på jobb og ute i dagliglivet, men liker å ha litt alenetid etterpå, og da er KG et fristed som er kult å surfe innom. Mitt inntrykk er at det er like mange av hver gruppe her: 50 / 50 på de med høyere utdanning og de som ikke har. Selv har jeg en lang utdanning og er ekstrovert, så jeg passer ikke inn i din teori. Og når det er tråder her på Karriere og utdanning, virker det da som om det er mange under utdanning her på forumet, eller som er ferdig med en for flere år siden?!
Viviwoom Skrevet 4. juni 2006 #18 Skrevet 4. juni 2006 jeg er vel sånn midt imellom introvert og ekstrovert, litt sånn avhengig av hvilken dag det er Tror jeg er ganske normal. På den andre siden så er vel akkurat det alle de unormale menneskene sier
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2006 #19 Skrevet 4. juni 2006 Selv har jeg en lang utdanning og er ekstrovert, så jeg passer ikke inn i din teori. Og når det er tråder her på Karriere og utdanning, virker det da som om det er mange under utdanning her på forumet, eller som er ferdig med en for flere år siden?! ← Ja, men det er vel ikke alle de uten utdanning som roper høyest i slike tråder, er det vel?
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2006 #20 Skrevet 4. juni 2006 Ja, men det er vel ikke alle de uten utdanning som roper høyest i slike tråder, er det vel? ← Hvis de ikke melder seg i sånne tråder, hvor har du det da fra at de fleste voksne her inne er uten utdannelse? De har jo ikke svart, for pokker. Selv er jeg uten formell utdannelse, men har lært meg mye gjennom arbeidserfaring i gud vet hvor mange år, men karriere og utdanning er et forum jeg aldri er inne på. Det er ikke interessant for meg. Jeg har to ufullførte studier. Frisør rett etter ungdomskolen, hvilket jeg valgte å avslutte da det var noe jeg startet på fordi ALLE skulle det på den tiden. Og så er jeg halvveis i interiørarkitektutdannelse, men det var ikke like interessant som jeg forventet så jeg droppet den også. Waste of time and money, og jeg vet fremdeles ikke hva jeg skal bli når jeg blir stor
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå