Gjest Gjest_Elmat_* Skrevet 3. juni 2006 #1 Skrevet 3. juni 2006 Er det noen som vet om et ok hotell i London noenlunde rimelig, for en familie med tre unger? 8, 10 og 14 år.
*Ariel* Skrevet 3. juni 2006 #2 Skrevet 3. juni 2006 Vil dere bo midt i sentrum eller er det ok å bo utenfor og ta toget inn?
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #3 Skrevet 4. juni 2006 Tog er vel ok, det, spennede for oss fra "togløse" byer.
*Ariel* Skrevet 4. juni 2006 #4 Skrevet 4. juni 2006 Harlow Her skal vi bo. Togstasjonen er rett over gaten. Stansted Airport 10 min med bil. Vi bor på familierom som rommer fire, booket tidlig og betaler 26£ for natten. Det er uten frokost, og de har også andre typer rom. Rent og pent og ordentlig. Hyggelig personale, restaurant i tilknytning hvor man spiser frokost eller andre måltider, trenger ikke bookes på forhånd. Har bodd på tilsvarende hotell over hele England og det er det beste når man reiser med barn synes jeg. Hvis man vil bo i byen har jeg kun bodd på Lancaster Hall. Dette er også veldig ordentlig og hyggelig. Ligger rett ved Hyde Park og t-banestasjon. Man kan også gå inn til byen. 2mannrom betalte vi 79£ for natten inkl. frokost.
evilla Skrevet 5. juni 2006 #5 Skrevet 5. juni 2006 Jeg skal også til London og har brukt denne linken: http://www.hotelweb.no/ Her kan du søke opp de billigste hotellene, og det er mange med rabatter, betal for 2 netter og bo 3...osv...hvis du bruker litt tid på å søke etter hoteller, kan du finne ganske rimelig overnatting... Et lite tips: Når du skal bo i London er det lurt å bo i sone 1 og 2 (ikke så langt fra sentrum), da det alltid er lurt å kjøpe tubekort og må betale mer for det hvis du bor utenfor sone 2. Tror du finner sonene på tube kartet i http://www.visitlondon.com.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå