Gå til innhold

Kinesiske lykter eller liknende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi har lyst til å pynte hagen til hagefest-bryllupet vårt, og leter etter kinesiske lykter eller ande typer lys som vi kan henge i trærne. Jeg har tidligere sett slike lykter som man kan henge opp, men nå finner jeg de ikke igjen i noen butikker jeg har vært. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt slike? Det spiller ikke veldig stor rolle hvordan de ser ut, men jeg ser for meg en lang kjede med lykter som går på strøm.

Hilsen festklar :danse: brud

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært på indiska og sett, men de lyktene jeg fant der var til levende lys. Jeg ser ikke for meg at vi kommer til å ville klatre i trærne for å tenne på nye lys når de gamle har brent ned, derfor er det litt mer praktisk med elektriske lys.

Skrevet

De hadde på Ikea før ihvertfall.

Gjest Hippopotamus
Skrevet

Det blir jo ikke akkurat kinesiske lykter, da, men IKEA har sånne lange lysranker med øyenstikkere i gjennomsiktig plast.

Skrevet

Kremmerhuset bruker alltid å ha noen slike, prøv dem

Skrevet

De hadde på IKEA før, vet ikke om de fortsatt har!

Skrevet

sjekk ut "lisenett.no"og se under diverse bryllupstilbehør. Der er det papirlykter,og ganske søte også. De er egentlig til levende lys ,men det går jo ann å ordne litt.......

Skrevet
Har vært på indiska og sett, men de lyktene jeg fant der var til levende lys.

Husker du hva disse kostet? Og hvordan de så ut (farger)? Jeg kunne tenke meg slike jeg..

Skrevet

Indiska har kjede med kinesiske lykter som går på strøm. Så det for en uke eller to siden i barneavdelingen.

Gjest Gjest
Skrevet

Husker ikke hva de til levende lys på indiska kostet, men de var ikke veldig dyre. De var i glass i mange forskjellige farger.

Takk for mange tips, jeg tar meg en tur inn til Oslo til uka og ser hva jeg finner!

Skrevet

Glemte å logge meg inn, det var meg som skrev forrige innlegg.

Skrevet

Æsj, den siden kom jo ikke opp. Fant de blant lysslynger ihvertfall. Hvite hjerter med lys.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...