Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #1 Skrevet 3. juni 2006 Har fått problemer med Mozilla Firefox, og ønsker derfor å slette programmet, for så å laste det ned på nytt. Når jeg skal fjerne det fra legg til/fjern programmer, så klarer jeg det ikke. Kontrollpanelet "låser" seg, men jeg kan bruke andre programmer på pc'en som f.eks msn, mail og eksplorer. Er det noen som har et forslag hva jeg skal gjøre for å få det fjernet? Det fins ikke noe uninstall fra programmer...
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2006 #2 Skrevet 4. juni 2006 Hei der! Les denne linken her http://kb.mozillazine.org/Uninstalling_Firefox og folg instruksjonene! Skjonner ikke helt hva du mener med at kontrollpanelet laser seg, har du provd flere ganger a avinstallere?
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 4. juni 2006 #3 Skrevet 4. juni 2006 Man trenger egentlig ikke å reinstallere for å starte fra scratch, bare lag en ny profi og evt. slett den gamle. start - kjør - firefox.exe -p
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå