Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har fått problemer med Mozilla Firefox, og ønsker derfor å slette programmet, for så å laste det ned på nytt. Når jeg skal fjerne det fra legg til/fjern programmer, så klarer jeg det ikke. Kontrollpanelet "låser" seg, men jeg kan bruke andre programmer på pc'en som f.eks msn, mail og eksplorer. Er det noen som har et forslag hva jeg skal gjøre for å få det fjernet? Det fins ikke noe uninstall fra programmer...

Videoannonse
Annonse
Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet

Man trenger egentlig ikke å reinstallere for å starte fra scratch, bare lag en ny profi og evt. slett den gamle.

start - kjør - firefox.exe -p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...