Gå til innhold

Når du blir slikket

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_sam_*
Skrevet
Jeg klarer ikke slappe av. Blir bare anspent og nervøs, så det gir meg ingenting.

snakk med typen din og ta det gradvis litt etter litt så vil du få tilit til at han faktisk er glad i deg og gjør dette av den grunn. Du bør/må bygge opp en tillit tilden som gir deg oral sex slik at du etter hvert blir mer avslappet og mottagelig for den nytelsen det (tror jeg idet minste og jeg har sjeldent (Aldri) fått noen klager) tross alt er. dess mer avslappet forhold du får til det dess mindre anspent blir du og dess bedre blir det. som jeg tidligere skrev så ville ikke min kone at jeg skulle slikke henne men etter at hun ble slikket første gangen og fikk øynene opp for hvor godt det kan være så fikk hun ikke nok. den kvelden følte jeg at jeg fikk kjeven ut av ledd og ble relativt lam i tungen etterpå. men for all rettferdighets skyld så må jeg jo si at det har vært ganger etter den første gangen der hun ikke har hatt noe spesielt glede av det da hun har vært anspent og kilen.

Prøv som jeg når jeg må gjennom noe ubehagelig (mener bare at du skal gjøre dette frem til du finner det naturlig) Lukk øynene tenk på noe behagelig f.eks at du svever på en sky. et annet tips til typen din er at han kan gjøre slik jeg gjorde med min kone "blås med munnen (tynn stråle) der han normalt ville ha slikket deg frem og tilbake og i sirkel da slikker han deg ikke men samtidig så får du nesten den samme stimuleringen (han bør også stryke deg opp og ned lårene og egge deg maksimalt opp Les: Langt forspill og tålmodighet. men for alt i verden så må DU ikke stress deg opp dette blir du bare mer anspent av og dermed blir det mot sin hensikt la ting komme naturlig før eller siden vil du klare og slappe av og nyte sex for det det EGENTLIG er i disse dager nemlig Vise følelser for den du er kjær og glad i. hvis det er i et forhold vel og merke og ikke et kjapp nummer i et portrom :D

"Life is a pleassure waiting to happen" :yinyang:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
snakk med typen din og ta det gradvis litt etter litt så vil du få tilit til at han faktisk er glad i deg og gjør dette av den grunn. Du bør/må bygge opp en tillit tilden som gir deg oral sex slik at du etter hvert blir mer avslappet og mottagelig for den nytelsen det (tror jeg idet minste og jeg har sjeldent (Aldri) fått noen klager) tross alt er. dess mer avslappet forhold du får til det dess mindre anspent blir du og dess bedre blir det. som jeg tidligere skrev så ville ikke min kone at jeg skulle slikke henne men etter at hun ble slikket første gangen og fikk øynene opp for hvor godt det kan være så fikk hun ikke nok. den kvelden følte jeg at jeg fikk kjeven ut av ledd og ble relativt lam i tungen etterpå. men for all rettferdighets skyld så må jeg jo si at det har vært ganger etter den første gangen der hun ikke har hatt noe spesielt glede av det da hun har vært anspent og kilen.

Prøv som jeg når jeg må gjennom noe ubehagelig (mener bare at du skal gjøre dette frem til du finner det naturlig) Lukk øynene tenk på noe behagelig f.eks at du svever på en sky. et annet tips til typen din er at han kan gjøre slik jeg gjorde med min kone "blås med munnen (tynn stråle) der han normalt ville ha slikket deg frem og tilbake og i sirkel da slikker han deg ikke men samtidig så får du nesten den samme stimuleringen (han bør også stryke deg opp og ned lårene og egge deg maksimalt opp Les: Langt forspill og tålmodighet. men for alt i verden så må DU ikke stress deg opp dette blir du bare mer anspent av og dermed blir det mot sin hensikt la ting komme naturlig før eller siden vil du klare og slappe av og nyte sex for det det EGENTLIG er i disse dager nemlig Vise følelser for den du er kjær og glad i. hvis det er i et forhold vel og merke og ikke et kjapp nummer i et portrom :D

"Life is a pleassure waiting to happen" :yinyang:

Jeg er singel for øyeblikket men takk for innlegget. :klem: Skal huske det.

Gjest Tanita
Skrevet

En nevnte noe om dyna over hodet her, jeg så på et tv-program om et par der kvinnen gjorde det, og der sa de at det at hun vil skjule seg betyr at hun skammer seg liksom. Så men jeg skjønner det godt! Tenker også av og til at jeg blir iaktatt.

Gjest d'Arc
Skrevet (endret)

Om han skal holde på der nede, uten at det er noen dyne over, så må han lukke øynene. Uff, det er litt slitsomt. :forvirret:

Endret av d'Arc
Gjest Gjest
Skrevet

Elsker det! slapper helt av, og kommer nesten hver gang. like deilig som samleie.. og kjæresten liker det også!

Gjest BagLady
Skrevet

I begynnelsen var jeg anspent og tenkte at jeg måtte lage de "rette lydene" og vise at jeg likte det. Men hvis jeg tvang meg selv til å bare føle og kjenne etter, og lå helt stille var det mye enklere å nyte. Noen ganger kommer jeg, andre ganger kommer jeg ikke. Men godt er det likevel.

Gjest Gjest_sam_*
Skrevet
En nevnte noe om dyna over hodet her, jeg så på et tv-program om et par der kvinnen gjorde det, og der sa de at det at hun vil skjule seg betyr at hun skammer seg liksom. Så men jeg skjønner det godt! Tenker også av og til at jeg blir iaktatt.

Er nok ikke utenkelig det at hun skammer seg det gjorde min kone hun syntes det var ekkelt FØR hun hadde overhodet prøvt det (antar at hun til en viss grad har det samme synet idag, men nå er i alle fall lysten større enn hemningene).

Må vel si at Jeg også kan forstå hvorfor folk skammer seg. Men lever vel mer etter "Ikke si at du ikke liker noe FØR du har prøvt det." og "Det som ikke dreper deg gjør deg sterkere". Uansett når det kommer til enkelte ting her i livet så kan man faktisk ha nytte av og PRØVE og sprenge sine egne grenser (innen for lovligheten selvfølgelig) og sex er EN av de tingene siden sex tradisjonelt sett er fullt av tabuer. Men man må huske på at MAN SELV skal finne ut hva ens EGNE grenser er IKKE la seg presse av partneren til og utforske partnerens grense men heller finne noe man tror er en felles grense for begge to og samtidig ha nok SELVTILLIT til seg selv og respekt for partneren at man kan si NEI det vil jeg ikke.

Når det gjelder Oralsex så er jo dette en relativt harmløs grense og bryte og jeg mener at etter hvert som man blir tryggere på seg selv så vil nytelsen med og gi og FÅ oralsex av en annen bare bli BEDRE og BEDRE.

Men som sagt jeg skjønner at noen skjems når det gjelder og motta oralsex det er som regel en masse rare tanker som flyr gjennom hode på en både når man GIR og FÅR og endel av disse er totalt ubegrunnede og jeg vil anta at de hovedsaklig kommer av usikkerhet og lav selvtillit til seg selv og ens utseende. (tror faktisk at den størrste hemningen generellt sett er at man ligger og lurer på om "Vasket jeg meg godt nok? Lukter det fælt der nede hvordan smaker det osv" og av og til så KAN det forekomme men da kan partneren heller stoppe opp og ikke gå videre med det (Det tror jeg de fleste gjør) på en diskre måte. alternativt bare gi beskjed om at neste gang så vil du være med i dusjen. ( Det og dusje sammen og samtidig slikke dama i dusjen er ABSOLUTT og tilråde for de som måtte ha hemninger på dette området.) Ellers er jo dusjen også et ypperlig sted og starte forspillet på da for så og tørke hverandre etter at man har såpet hverandre av og spylt hverandre i dusjen ( Ikke glem og småkysse over HELE kroppen ettervert som du tørker da). PRØV,NYT og elske det :D

"den største hindringen på vei til lykke er frykten for og ikke lykkes"

mvh

sam :herremann:

Gjest Little me
Skrevet

Bare digg å bli slikket så lenge jeg er nyvaska og føler meg rein. Kommer sjelden, men det er fantastisk godt for det!!! :)

Skrevet

Jeg er helt avslappet og nyter det!

Men passer på og være nyvasket da, ellers tror jeg ikke jeg hadde klart og slappe like godt av.

Gjest Gjest
Skrevet

Kjæresten min elsker å slikke meg når jeg er nydusjet og ren!og jeg nyter det:)

Han begynner alltid litt forsiktig, med litt stryking og kiling på hele kroppen, for så å slikke meg lett, og øker intensiteten etterhvert som han skjønner jeg vil ha mer :-D Jeg kommer omtrent hver eneste gang!men det er fordi vi kjenner hverandre veldig godt, og vet hva den andre liker. Noe som gjør utslaget for meg er at han fingrer meg samtidig som han slikker meg, DET er DEILIG det!

åh!Tror jammen jeg skal hoppe i dusjen og dra til kjæresten min jeg :danse:

Mitt tips er: slapp av, tenk på at han faktisk slikker deg og hvor godt det kjennes ut, ikke vær fokusert på orgasme, da kommer du garantert ikke!Be han skakke litt på ansiktet når han slikker deg, for det er faktisk ganske opphissende å se tungen gli over musa:)

Gjest Gjest
Skrevet
Elsker det! slapper helt av, og kommer nesten hver gang. like deilig som samleie.. og kjæresten liker det også!

:Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...