Gå til innhold

Sex med kamerat?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes heller ikke Kristian(71) er til å gjespe av. Bare så det er sagt. Og det er ikke pent å gjespe av andres seriøse og velgjennomtenkte svar på seriøse spørsmål. Så det så!12

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes absolutt ikke innlegget til Kristian var noe å gjespe av. Han delte ut sine reflekterte tanker og det at andre ikke klarer å holde seg våkne mer enn 3 setninger får bli dems eget problem. Jeg synes Kristian var inne på så velreflekterte tanker at jeg måtte sammenligne hans egne opplevelser med mine. De viste seg å ikke stemme helt overens, men dette er jo en ting som blir oppfattet veldig forskjellig fra person til person, så det er jo helt naturlig.

Jeg reagerer litt på dette du sier om one-night-stands og følelser. Slik jeg har opplevd mine egne erfaringer på området, har det absolutt vært følelser, men de har vist seg mer vennskapelig enn kjærlig. Personer som har one-night-stands er nødvendigvis ikke følelseskalde personer, de trenger bare utløp for seksuell frustrasjon eller andre følelser akkurat der og da. Det kan gå på direkte lyst. Jeg har vært med jenter jeg ikke har vært forelsket i, men har hatt seksuelle følelser for... gjør det meg til et forferdelig menneske? Det går an å møte ei jente på by'n og få henne med hjem ved å være dønn ærlig og si på forhånd hvor dette vil ende, nemlig med et one-night-stand. Man må ikke være drittsekk og gi falske forhåpninger for å lure jenta med seg hjem.

Og.... det går faktisk an å snakke selvom man har et one-night-stand. Det er faktisk en opplevelse å bli kjent med nye personer, selvom man vet at sjansen for å møtes igjen er veldig liten.

Dette med elsker-forholdet, der den ene partneren får følelser, kan jeg relatere godt til, og Kristian har helt rett, i henhold til mine egne opplevelser. Dersom dette skjer, at den ene partneren er forelsket og den andre ikke er, er det best å bryte. Det virker brutalt, men det sparer mye trøbbel i framttiden. Å forskyve problemet bare for å få seg noe, er utrolig tåpelig.

Alle forhold baserer seg på gitte kriterier, det er derfor det er så viktig og spesielt klargjøre disse på forhånd når det er snakk om et elsker-forhold, slik at ubehageligheter kan unngås. Det er veldig viktig med kommunikasjon i ethvert forhold.

Etter mine egne opplevelser kan både one-night-stands og elsker-forhold fungere veldig bra, men retningslinjene man setter er alfa og omega!

Lykke til!

Kevin icon_smile.gif

• 16 år senere...
Skrevet

Kjør på, vennskapet beholdes uansett, hvis dere vil det 

Skrevet
4 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Kjør på, vennskapet beholdes uansett, hvis dere vil det 

Tråden er fra 2002 😉

Anonymkode: e8ba8...452

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tråden er fra 2002 😉

Anonymkode: e8ba8...452

Er ikke lenge siden 2002 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...