Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Embla s
Skrevet

Dusjer hver dag, hender jeg dropper det hvis det er søndag og jeg ikke skal noen ting. Prøver å rasjonere hårvasken.

Videoannonse
Annonse
Gjest Varg-Menja
Skrevet

Hver 2-3 dag, prøver å drøye det så lenge som mulig.

Gjest Gjest1
Skrevet

Jeg dusjer hver morgen, uten unntak. Det er herlig å kunne gå rett i dusjen og våkne der før dagens stress begynner.

Gjest gjest1
Skrevet

Hver morgen, og av og til på kvelden

Gjest gjest1
Skrevet

Hver dag. Hvis jeg skal sitte hjemme og dasse gidder jeg ikke. I morra tror jeg ikke jeg gidder nei! Blir jo like ren når jeg dusjer mandag morra uansett tjohei

Gjest Thalassa
Skrevet

en gang om dagen, gjerne morgenen og etter trening.

Gjest Gjest
Skrevet

Annenhver dag, men det blir noen ganger hver dag på grunn av trening. Prøver å la det gå lengre enn hver tredje dag før jeg vasker håret , men som oftest blir det vasket hver tredje dag.

Skrevet (endret)
Skal si folk dusjer ofte! Jeg prøver å gå 2 dager i mellom hver dusj, siden håret har en tendens til å bli fortere fett ved hyppig dusjing.. Pluss at det ikke er bra for huden å dusje så ofte... Bakteriefloraen på huden blir øydelagt da

skriver under her, jo oftere du dusjer jo mer svetter du, får større talg,fettproduksjon i hodebunn og har større tjangs for og få soppinfeksjon, eksem og allergi.

jeg dusjer annen hver dag og da tar jeg for meg alt.

shampoo x2, balsam x1, en gang i uken hårkur, kroppsåpe x1, intimsåpe + intimbarbering x1 og ansiktspeeling x1.

tar 15 min ca.

Endret av ^me^
Gjest Narnia
Skrevet

Dusjer hver morgen, og etter trening. Vasker håret annenhver dag fordi jeg synes det er mye finere og enklere å håndtere dagen etter jeg har vasket det...

Har ganske langt hår som tar timevis å tørke, og det verste jeg vet er å gå ut og komme inn igjen seende ut som en høysåte! ;)

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg prøver å holde meg til annenhver dag, merker at både hud og hår trives bedre med det, men som regel blir det hver dag likevel. (Og jeg vasker meg selvsagt på strategiske steder de dagene jeg ikke dusjer.)

Skrevet
Dusjer hver dag, hender jeg dropper det hvis det er søndag og jeg ikke skal noen ting. Prøver å rasjonere hårvasken.

Samme her. Og hverken huden, håret eller noen annen del av kroppen min har noen problemer som følge av det. ;) Føler meg rett og slett ekkel hvis jeg går ut blandt folk uten å ha dusjet.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg dusjer og vasker håret annenhver dag. En gang i uka (oftest søndager) er det kroppspeeling, hårkur og hele pakka.

Skrevet

Dusjer hver dag i ukedagene, og da på ettermiddag eller kveld. I helgene hopper jeg over en dag hvis jeg ikke skal noe spesielt. Vasker håret annenhver dag.

Skrevet

Jeg dusjer som regel hver dag, en sjelden gang jeg bare er hjemme hopper jeg over dusjinga. Ofte blir det også to ganger om dagen hvis jeg trener på ettermiddagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...