Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Overskriften sier seg vel selv..... :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hver eneste morgen, og noen ganger om kvelden.

Kan ikke huske sist jeg ikke dusjet om morgenen

Skrevet

Hver eller annenhver dag.

Gjest Gjest
Skrevet

Daglig. (Det hender jeg dropper det om jeg vet at jeg skal være hjemme hele dagen, men ikke alltid.)

Skrevet

Hver dag. Jeg føler meg skitten ellers... Også våkner jeg ikke ordentlig før jeg har tatt meg en dusj.

Skrevet

Hver morgen på ukedagene. Noen søndager ender jeg opp med å bare slække rundt i morgenkåpe, og da blir det ingen dusj. Føler meg ikke spesielt fresh da, så vanligvis blir det en dusj.

Bruker ikke alltid såpe eller vasker håret. Ofte holder det bare å få vann på hele meg.

Catzy

Gjest Huldali
Skrevet

Hver eneste dag. Hvis jeg har vært på trening etter jobb dusjer jeg etter trening i tilegg til morgendujen. Vasker håret en som regel gang daglig, det må vaskes før om morgen hvis jeg skal på arbeidet, for det står rett opp når jeg våkner :)

Gjest gjest1
Skrevet

Dusjer som regel hver dag, liker å dusje om morgenen

Skrevet

Vanligvis hver dag, helst om ettermiddagene. Gidder ikke å styre med bløtt hår tidlig om morgenene når jeg skal på skola.

Skrevet

Daglig, på ettermiddagen etter jobb.

Skrevet (endret)

Hver eller annenhver dag, litt ettersom. Skal jeg bare være hjemme eller har dusjet kvelden i forveien kan jeg godt hoppe over en dag, men da vasker jeg meg med klut.

Endret av Spirito
Skrevet

Jeg våkner med hanekam hver morgen, så da er det bare å komme seg i dusjen!

Gjest Fantus
Skrevet

Hver morgen og etter trening. Men jeg vasker ikke håret hver gang, det vasker jeg bare 1-2 ganger i uka.

Gjest Gjest
Skrevet

Skal si folk dusjer ofte! Jeg prøver å gå 2 dager i mellom hver dusj, siden håret har en tendens til å bli fortere fett ved hyppig dusjing.. Pluss at det ikke er bra for huden å dusje så ofte... Bakteriefloraen på huden blir øydelagt da

Skrevet

Jeg dusjer hver morgen og etter hver gang jeg trener. En meget sjelden gang, feks på søndager, hopper jeg over dusjen, men da føler jeg meg ikke helt fresh allikevel.

Noen ganger dusjer jeg rett før jeg legger meg hvis jeg vet at jeg må opp kjempetidlig neste morgen. Som oftest har jeg dårlig tid om morgenen og da er det godt å ha dusjet kvelden før :)

Skrevet

Hver dag, og vasker håret annen hver dag.

Skrevet

Gver dag, hvis jeg er på jobb så hender det jeg dusjer flere ganger daglig.

Skrevet

Dusjer stort sett hver dag, vasker håret et par ganger i uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...