Gå til innhold

svært tynt hår

Fremhevede innlegg

Gjest vil gjøre alt!!!
Skrevet

Nå trenger jeg råd her: Håret mitt er blitt så tynt at jeg ikke tør gå med det løst mer, men må ha det i hestehale (tynn, liten pistre-hale). Jeg er i slutten av tyveårene, og hadde tjukt, sterkt hår før. Men nå er hårsråene nesten gjennomsiktige, og tynne.

Forandringen skjedde da jeg begynte på diane p-pillen, på grunn av hudproblemer, for 10 år siden. Den har jo som bieffekt at den minsker hårvekst. Jeg kan ikke slutte med denne pillen, har prøvd, men kvisene kommer tilbake, til langt nedover armerne... Det er uaktuelt å slutte (og pillen er det eneste som hjelper, jeg har vært til mange behandlinger hos hud- og allmennlege)

Så nå spør jeg dere oppfinnsomme damene her inne: Hva kan jeg gjøre for å få tykkere hår? Jeg spiser b-vitaminer til den store gullmedaljen, men har ikke merket noen forbedring. Er det andre kosttilskudd en kan ta?

Hårprodukter som kanskje hjelper? (selv om det er bare midlertidig) Jeg har til og med vurdert å farge det mørkt, kanskje det ser fyldigere ut da?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Har lest at hudproduktet Evelle skal hjelpe også for å få tykkere hår. Tror de selger det på helsekostbutikker og noen hudpleiere selger det også.

Gjest Emera
Skrevet

Det kan hjelpe å ta tran, faktisk.

Gjest gjest1
Skrevet

Hva med a prove en annen sort p-pille?

Det du kan gjore, er a klippe haret i en kul, kortere sveis, masse forskjellig a velge mellom! Da vil det jo ikke se sa ille ut lenger :)

Skrevet

Ja, hva med å prøve et annet prevensjonsmiddel? Hvis du har plagsomme problemer med kviser kan du sikkert få tetracyklin og/ eller andre reseptbelagte midler mot det problemet hos fastlegen din.

Du kan også skifte frisyre, eller hvis du vil bruke penger på det, ta ekstensions for å gi fylde til håret ditt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...