Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Chrizzy
Skrevet

Hei :) Vi skal til Kristiansand til sommeren. Vi skal være der i en uke. Tror ikke vi drar til dyreparken mer enn to dager. Hva annet kan man gjøre der, forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei  :)  Vi skal til Kristiansand til sommeren. Vi skal være der i en uke. Tror ikke vi drar til dyreparken mer enn to dager. Hva annet kan man gjøre der, forslag?

Du kan

ta en tur med Setesdalsbanen, en gammel jernbane

Besøke Kanonmuseet på Odderøya

Reise en tur med rutebåten Øya til Lillesand og ta buss tilbake

Gå i Ravndalen

Slenge deg på bystranda

Ta en matbit og en halvliter på Fiskebrygga

http://www.sorlandet.com

Og så kommer det en artikkel i Norsk Ukeblad nr. 23

Gjest King James
Skrevet
Hei  :)  Vi skal til Kristiansand til sommeren. Vi skal være der i en uke. Tror ikke vi drar til dyreparken mer enn to dager. Hva annet kan man gjøre der, forslag?

Det er egentlig ikke så mye og gjøre i Kristiansand. Er egentlig en ganske kjedelig by, Men man kan jo dra opp mot grokjøn ( feil stavt )..eller mot eike vannet eller baneheia. eller by stranda altså vist man vil bade. Eller ravnedalen men alt i alt så er Kristiansand er kjedelig by.

Gjest Gjest_cecilie_*
Skrevet

du over... ti still.

Kristiansand er en FIIIN by..

jeg hadde definitivt tatt meg en tur på fiskebrygga om det er fint vær..kjempe koselig. spise reker eller ann mat... :)

eller bystranda som de andre sier.. eller hamresanden, jeg liker den bedre enn bystranda da.. spes hvis man har små barn med. men den er jo lengre vekke da.. mot kjevik flyplass.

Gjest King James
Skrevet

hvorfor skal jeg ti still. Jeg er fra Kristiansand har bodd der 21 av mine 23 år. Så jeg kan fint si at det er en kjedelig by,

den er fin en kjedelig fin by. Så nei jeg tier ikke still

Gjest Gjest_cecilie_*
Skrevet

johoo.. for æ har bodd her 14 av mine 22 år..hmm.. syns d er koselig her æ!!

syns du det er så kjedelig så flytt. eller regner med du ikke bor her uansett igrunn.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Takk for tips dere :) King James, håper du synes det er mer gøy der du bor nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...