Gjest Chrizzy Skrevet 3. juni 2006 #1 Skrevet 3. juni 2006 Hei Vi skal til Kristiansand til sommeren. Vi skal være der i en uke. Tror ikke vi drar til dyreparken mer enn to dager. Hva annet kan man gjøre der, forslag?
Mixelite Skrevet 3. juni 2006 #2 Skrevet 3. juni 2006 Hei Vi skal til Kristiansand til sommeren. Vi skal være der i en uke. Tror ikke vi drar til dyreparken mer enn to dager. Hva annet kan man gjøre der, forslag? ← Du kan ta en tur med Setesdalsbanen, en gammel jernbane Besøke Kanonmuseet på Odderøya Reise en tur med rutebåten Øya til Lillesand og ta buss tilbake Gå i Ravndalen Slenge deg på bystranda Ta en matbit og en halvliter på Fiskebrygga http://www.sorlandet.com Og så kommer det en artikkel i Norsk Ukeblad nr. 23
Gjest King James Skrevet 3. juni 2006 #3 Skrevet 3. juni 2006 Hei Vi skal til Kristiansand til sommeren. Vi skal være der i en uke. Tror ikke vi drar til dyreparken mer enn to dager. Hva annet kan man gjøre der, forslag? ← Det er egentlig ikke så mye og gjøre i Kristiansand. Er egentlig en ganske kjedelig by, Men man kan jo dra opp mot grokjøn ( feil stavt )..eller mot eike vannet eller baneheia. eller by stranda altså vist man vil bade. Eller ravnedalen men alt i alt så er Kristiansand er kjedelig by.
Gjest Gjest_cecilie_* Skrevet 3. juni 2006 #4 Skrevet 3. juni 2006 du over... ti still. Kristiansand er en FIIIN by.. jeg hadde definitivt tatt meg en tur på fiskebrygga om det er fint vær..kjempe koselig. spise reker eller ann mat... eller bystranda som de andre sier.. eller hamresanden, jeg liker den bedre enn bystranda da.. spes hvis man har små barn med. men den er jo lengre vekke da.. mot kjevik flyplass.
Gjest King James Skrevet 3. juni 2006 #5 Skrevet 3. juni 2006 hvorfor skal jeg ti still. Jeg er fra Kristiansand har bodd der 21 av mine 23 år. Så jeg kan fint si at det er en kjedelig by, den er fin en kjedelig fin by. Så nei jeg tier ikke still
Gjest Gjest_cecilie_* Skrevet 3. juni 2006 #6 Skrevet 3. juni 2006 johoo.. for æ har bodd her 14 av mine 22 år..hmm.. syns d er koselig her æ!! syns du det er så kjedelig så flytt. eller regner med du ikke bor her uansett igrunn.
Gjest Chrizzy Skrevet 3. juni 2006 #7 Skrevet 3. juni 2006 Takk for tips dere King James, håper du synes det er mer gøy der du bor nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå