Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #101 Del Skrevet 5. november 2006 Heisann Oppdaga at anne fra bjørkeli går på NRK, gikk hvertfall på fredag tror det var fra 1500 - 1600. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #102 Del Skrevet 5. november 2006 The Outer Limits, hadde vært knall! Roswell likeså. Band of Brothers, fordi den fikk jeg ikke sett. Angel vil jeg også ha i reprise, for det ble sendt altfor sent på kvelden, så heller ikke den fikk jeg heller ikke fulgt med på. Anne fra Bjørkly og Angela, hadde vært koselig å se igjen. Sesong 1 av Akutten er også verdt et gjen-gjensyn. Ellers tenkte jeg det kunne vært morsomt å se igjen Paradise Beach. En elendig serie, men helt sikkert et festlig gjensyn. ← Anne fra Bjørkly går på NRK nå! Så første episode på fredag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adelene Skrevet 6. november 2006 #103 Del Skrevet 6. november 2006 Veien til avonlea Ocean girl I de beste familier- tror den heter d.. gikk på nrk, norsk serie som var bra da jeg var liten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cathay Skrevet 6. november 2006 #104 Del Skrevet 6. november 2006 En engel i blant oss Fem i familien Murder, she wrote Mistrals datter Veras vindu mot pop og rock Malstraum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #105 Del Skrevet 21. mai 2023 21 Jump Street, som hadde mange gode moralske dilemmaer og - fine historier Anonymkode: d7651...499 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå