Gjest gjest trine Skrevet 3. juni 2006 #1 Skrevet 3. juni 2006 Har hatt mensen for ca 2 uker siden..når jeg våknet idag så jeg masse blod i trusa..litt brunere enn vanlig "rød" mensen..er svært forvirret nå..aner ikke hva jeg skal gjøre..dette kom liksom heller ikke fra kjeden heller.. HVA GJØR JEG!?!!?
Gjest Catwoman Skrevet 3. juni 2006 #3 Skrevet 3. juni 2006 Regner med det er skjeden du mener? Hvis det ikke er derfra du blør, har det iallefall ingenting med mens å gjøre. Ellers kunne det vært mellomblødninger feks. hvis du går på noe homonprevansjon. Mne hvor kommer blodet fra da? kan det være et sår/rift? Har du vondt noe sted?
Gjest Gjest_TRÅDSTARTER_* Skrevet 3. juni 2006 #4 Skrevet 3. juni 2006 mente selvfølgelig skjeden..har ikke sår..har ikke hatt "mens-vondt" heller..er helt sjokkert..leger idag? blir isåfall legevakten da?kanskje jeg kan vente å se ut dagen?
Gjest Skya Skrevet 3. juni 2006 #5 Skrevet 3. juni 2006 Om det fortsetter så bør du ta kontakt med legevakt. HHvis ikke så ringer du fatlegen på tirsdag og får en ordentlig sjekk. For normalt det er det ikke.
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #8 Skrevet 3. juni 2006 Dra til legen nå. Det er best å finne ut hva det er med en gang når man begynner å blø uten at man vet hva som forårsaker det.
Gjest Espera Skrevet 3. juni 2006 #9 Skrevet 3. juni 2006 Har du faste, ca 28-dagerssykluser, ville jeg gått utifra det er en mellomblødning du har. Min erfaring er at de ofte er mer brunlige enn ordinær mens. Men siden du sier det ikke kommer fra skjeden, hvor kommer det fra da? Endetarmen? Hvis ikke må du jo nesten ha et sår eller noe? Rift? Kvise? Noe slags form for smerte eller vondt? Sviing? Det lureste er nok en telefon til legevakten og forhøre seg!
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #10 Skrevet 3. juni 2006 trodde det kom fra klitoris? men mulig det er fra skjeden altså...selvfølgelig har jeg på meg bind..pleier å ha regelmessig mens..håper virkelig dette ikke er noe!!! har ikke vondt i magen engang
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #11 Skrevet 3. juni 2006 Jeg ville nok ikke bekymret meg så mye som du gjør nå. Jeg har flere ganger hatt mellomblødninger uten at jeg ahr vært døende av den grunn. Er det ikke ganske vanlig med melllomblødninger innimellom om man går på hormonprevensjon eller ikke?
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #12 Skrevet 3. juni 2006 jeg går ikke på piller!!!! det som er rart..og har aldri hatt sånn før..er 18 år og beskymret..men lurer på om det dere sier kan stemme..
Gjest Very Victoria Skrevet 3. juni 2006 #13 Skrevet 3. juni 2006 (endret) Høres ut som en mellomblødning, har hatt det selv noen få ganger. Det er helt ufarlig. Jeg bruker heller ingen hormonbaserte preventiver. Litt ekkelt når man aldri har hatt det før men som sagt, helt ufarlig. Husker fortsatt hun som kom på forumet og trodde man kunne dø av soppinfeksjon Trodde ikke det var lov å være så lite opplyst, jenta var over 20. Endret 3. juni 2006 av Very Victoria
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 3. juni 2006 #14 Skrevet 3. juni 2006 tror jo ikke at jeg kan dø eller noe..ble bare beskymret i og med at jeg snart skal it å reise til Asia..
Ephemera Skrevet 3. juni 2006 #15 Skrevet 3. juni 2006 Jeg tror også det er en mellomblødning i forbindelse med eggløsning du har. Jeg hadde det en gang når jeg var 16 år eller noe. Men forhør deg med legevakta for sikkerhets skyld.
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #16 Skrevet 7. juni 2006 hvordan gikk det? Skulle du ikke til legen? fant du ut av det? Nysgjerrig å hva det var vettu
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå