Gå til innhold

Hvordan drive din mor til vanvidd

Fremhevede innlegg

Skrevet

Smør

Egner seg utmerket som hårkur. Det er ikke noe problem å smøre inn håret med dette. Om hårkuren er mislykket, egner smøret seg også som ansiktskrem. I tillegg bør du sette fine og flotte håndavtrykk med smør på dører og vinduer.

Konsekvens:

Du kan risikere at din mor putter deg i dusjen med en flaske zalo.

Mel

Få hjelp av en storebror, dette synes de er morsomt også. Åpne en stor pakke med hvetemel, siden storebror er størst og dermed sterkest er det han som må utføre oppdraget. La ham stå på en stol, du står under og så latere dere som om melet er vann og at du dusjer.

Dette er særdeles effektivt om du vil ha moren din inn i en tilstand hvor hun bare ser tomt ut i luften samtidig som hun slår hodet i noe hardt. Det vil også skaffe henne jobb et par uker, for hvetemel sprer seg godt 

Konsekvens:

Du kan risikere å måtte hjelpe til. Håret ditt blir deigete fordi hvetemel egner seg utrolig dårlig sammen med vann.

Saks

Om du skulle klare å snike til deg en saks, så klipp håret ditt fortere enn fortest. Særlig om du nettopp har vært hos frisøren.

Du har to muligheter. Enten snauklipper du halve hodet slik at det ikke er mer enn 3-5 mm med hår igjen på den siden, eller du tar hele luggen og et godt stykke innover hodet.

Konsekvens:

Moren din må ta deg frisøren, du kan ende opp med kortkort hår selv om du egentlig vil ha langt prinsesse hår.

Hodet

Stikk hodet inn i alle gelendre du finner. Selv om moren din sier at du kan sette deg fast, så gjelder jo ikke det alle ganger. De fleste ganger går det jo bra.

Konsekvens:

Du risikerer å få litt vondt i ørene når din mor drar deg ut igjen.

Maskara

Maskara egner ser til mye mer enn å pynte på øyevipper. De kan brukes til å tegne bart, tegne på vegger, lage striper i håret og ikke minst lage striper i smøret.

Konsekvens:

Moren din blir bare lettere oppgitt, gi henne flasken med jif.

Tannbørste

Tannbørster egner seg utmerket til å vaske små rumper med.

Konsekvens:

Moren din kan ikke legge skylden på deg om hun ikke ser deg. Hun merker ikke noe før hun pusser tennene, og da vet hun ikke om det er deg eller din storebror.

Flere tips følger ved en senere anledning ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest1
Skrevet

Godt de ikke kan lese disse små... :ler:

Skrevet
Godt de ikke kan lese disse små... :ler:

Jeg leste det jeg skrev her for storebror på 6,5. Han gapskrattet og sa: Men hun har jo gjort mye annet også mamma :sjenert:

Det lover i alle fall godt for selvstendigheten og kreativiteten hos dem begge ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Veldig treffende. :)

Fikk meg til å tenke på alle de gangene i 3-4 årsalderen jeg satt på badet med mamma med smør i håret for å få ut tyggegummien av det.

Skrevet

:ler: :grine2:

Gjest -eline-
Skrevet
Jeg leste det jeg skrev her for storebror på 6,5. Han gapskrattet og sa: Men hun har jo gjort mye annet også mamma  :sjenert:

Det lover i alle fall godt for selvstendigheten og kreativiteten hos dem begge ;)

:hoho:

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har aldri drevet mamma til vanvidd, men faren min har fått sitt.

Jeg er over førti år og selv mamma nå, men det gikk bra. Jeg spurte han om ha n ville likt om jeg gjrode ditto.

Det ville han ikke. Jeg ba han sette seg inn i motsatt situasjon, og han skjerpet seg.

Jeg kjeftet ikke. Da kunne det blitt verre.

Gjest Gjest1
Skrevet
Jeg har aldri drevet mamma til vanvidd, men faren min har  fått sitt.

Jeg er over førti år og selv mamma nå, men det gikk bra. Jeg    spurte han om ha n ville likt      om jeg gjrode      ditto.

Det ville han ikke.    Jeg ba han sette seg inn i  motsatt situasjon, og han skjerpet seg.

Jeg kjeftet ikke. Da kunne det blitt verre.

Går sånt an når de er bare tre år? Skjønner de det da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...