Cronos Skrevet 6. juni 2006 #21 Skrevet 6. juni 2006 Det vedkommende mente med det var at det heter "Hvor mye..." hehe.. Selv bruker jeg altfor mye tid.. :S
snøfnugg Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #22 Skrevet 6. juni 2006 Det vedkommende mente med det var at det heter "Hvor mye..." hehe.. Skjønte nesten det-men var smått usikker. Hovedpoenget er å gjøre seg forstått.
jordbær Skrevet 6. juni 2006 #23 Skrevet 6. juni 2006 (endret) Uh.. Aldri tatt tiden, men jeg har internett og PC-en tilgjengelig stortsett hele tiden. PC står på gulvet, ligger i fanget eller på bordet.. Og så blir den plukket frem dersomnoen f.eks. forsøker å få tak i meg. Noe de stortsett klarer for tiden. (er jo 50% sykemeldt og sofasliter..) Skriver mye på forum, leser desto mer.. Jobber med serverdrift, og da blir det nødvendigvis en del internettbruk via jobb også. Men avhengig? Tja. Kanskje.. Klarer meg fint på ferier uten tilgang til PC og internett i flere dager Endret 6. juni 2006 av jordbær
Scorpina Skrevet 6. juni 2006 #25 Skrevet 6. juni 2006 Går i bølgedaler. Noen perioder er jeg på nett rundt 4-5 timer iløpet av et døgn (9.00->midnatt) og andre ganger en liten halvtime i jobbsammenheng. Det jeg dog har fått dilla på er EA Sport Golf spill!! HEEELT dilla!! I helga satt jeg i 5 stive timer og spilte golf. Bare avbrutt av dobesøk og matpauser...uhh. Helt gærn jeg *knis*
Gjest -eline- Skrevet 6. juni 2006 #26 Skrevet 6. juni 2006 Altfor mye tid! Timesvis hver dag, hvertfall nå som studiene er avsluttet... holder kontakt med venner, snakker med kjæresten på skype, kg'er, leser nyheter, titter innom haugevis med unyttige sider... alt tar tid! ...men så ser jeg knapt på tv i det minste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå