snøfnugg Skrevet 2. juni 2006 #1 Skrevet 2. juni 2006 Hvor mye tid bruker du av dagen på internett? Jeg syns jeg bruker for mye tid jeg.
Frøken Labb Skrevet 2. juni 2006 #2 Skrevet 2. juni 2006 Feigt å ikke skrive antall timer da! Noen dager er jeg ikke på internett i det hele tatt, men det hører til sjeldenhetene. Som oftest er jeg der i kanskje 1-2 timer...? Men som i dag har jeg sikkert sitti foran datan i 8 timer... Gjør andre ting samtidig da, ser TV, spiser mat, leser blader og aviser. Blir jo helt . *Sparker meg selv i rompa for å finne fram av-knappen nå*
snøfnugg Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2006 Feigt å ikke skrive antall timer da! icon_wink.gif Øh..mellom 1-3 timer. Er så trøtt i øynene nå at...eller er de firkantig? Hmm..
Gjest Lise-Lotte Skrevet 2. juni 2006 #4 Skrevet 2. juni 2006 Store deler av jobben min foregår på internett - men det bekymrer meg ikke. Det som derimot irriterer meg litt er at jeg har en tendens til å bruke internett for mye på fritiden min. Har en mann som jobber mye og jeg sitter dermed mye alene på kveldstid ... og med laptop og trådløst, høyhastighet-internett er det litt for enkelt å bruke det.
Gjest Gjesta Skrevet 3. juni 2006 #5 Skrevet 3. juni 2006 Ofte 4-5 timer pr dag, av og til mer. Men jeg mener det er tid vel brukt, for jeg bruker stort sett internett til å lære ting, bl.a. språk, astronomi, historie osv.
Gjest 1111 Skrevet 3. juni 2006 #6 Skrevet 3. juni 2006 Altfor mye tid; store deler av dagen på de dagene jeg ikke har noe annet fornuftig å ta meg til. Vil ikke telle timer for da blir jeg sikkert bare flau over meg selv og alle timene jeg bruker på nettet
liv Skrevet 3. juni 2006 #7 Skrevet 3. juni 2006 Går så og si til og fra hele dagen mens jeg er hjemme.
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2006 #8 Skrevet 3. juni 2006 Varierer. Noen ganger sitter jeg for mye på nett, men så går jeg lei... Eller jeg får senebetennelse og må kutte ut. Sjekker mail daglig, men er ikke daglig på f.eks. kg. Men f.eks. i dag er jeg litt fyllesjuk, og har ikke store planer, så det kan hende at jeg blir sittende på pcen og vente til fyllesjuka går over...
Transe Skrevet 3. juni 2006 #9 Skrevet 3. juni 2006 Oftest 2-3 timer hver dag. Men så ser jeg lite på TV (fjernsyn)
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #10 Skrevet 3. juni 2006 Døgnet rundt: hjemme og på jobb, hver dag. Noen er spilleavhengige, alkoholikere, narkomane, osv.: andre er nettavhengige. Intet annet enn galskap. Teknologien har sine negative sider.
Viviwoom Skrevet 3. juni 2006 #12 Skrevet 3. juni 2006 tja... Maskinen logger seg jo på selv så snart den blir slått på. Da er det veldig lett å titte innom når man tilfeldigvis tusler forbi den. Men jeg pleier ikke å sitte å glo på den så veldig lenge av gangen
Gjest Skya Skrevet 3. juni 2006 #13 Skrevet 3. juni 2006 Varierer litt, men har jeg fri fra jobben blir det nok mellom 2-6 timer et sted, alt avhengig av hva annet jeg har å gjøre. Når jeg er hjemme så står pc'en på hele tiden, og jeg går til og fra. Men nå som skoleåret er over blir det nok litt mindre tid foran pc'en.
Gjest Aloha Skrevet 4. juni 2006 #14 Skrevet 4. juni 2006 Mye til og fra når jeg er hjemme, blir ofte minst et par timer dagen. Er ganske avhengig, innrømmer det...
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #15 Skrevet 4. juni 2006 ojoj, mange timer ofte. Bruker nettet i jobbsammenheng også, men det er ikke god nok unnskyldning. Bruker nettet litt konstruktivt, da, for å lære meg ting som data (ulike fora hvor folk har peiling) og som har med interesseområder å gjøre; lite shopping og VG-lesing. Ser aldri på tv heller. Men jeg skal være den første til å innrømme at nettet er et tidssluk.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #16 Skrevet 4. juni 2006 Det heter faktisk, også i overskriften, "Hvor mye tid bruker du på..."
Gjest King James Skrevet 4. juni 2006 #17 Skrevet 4. juni 2006 (endret) forskjellig fra dag til dag Endret 4. juni 2006 av King James
snøfnugg Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #20 Skrevet 5. juni 2006 (endret) Det heter faktisk, også i overskriften, "Hvor mye tid bruker du på..." icon_confused.gif He he - ? Endret 5. juni 2006 av snøfnugg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå