Gå til innhold

Rengjøring av LadyComp

Fremhevede innlegg

Gjest Benedikte
Skrevet

Heisann! :)

Jeg har nå vært en fornøyd bruker av LadyComp lenge, og rengjør den av og til med Zalo.

Jeg har nå nylig hatt en streptokokkinfeksjon, og vet at man skal jo skifte ut tannbørsten sin etter en slik infeksjon, for at ikke bakteriene skal overleve på tannbørsten og blusse opp igjen senere. Jeg kom da til å tenke på, er det slik med LadyComp også, eller? Det står jo ingenting om det i bruksanvisningen (som jeg ser, hvertfall...), hvordan gjør dere andre det? Tror dere det er nok med Zalo, eller må der sterkere midler til? Tåler LadyComp i det hele tatt sterkere rengjøringsmidler, eller? Hmm, ble et par spørsmål her, gitt... ;)

På forhånd takk for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest StoreSky
Skrevet

Puttes Lady Comp i munnen...?

Ikke pleier jeg å bytte ut tannbørsten heller hver gang jeg er syk - for man kan ikke smitte seg selv! (spurte legen om det da jeg ble syk av å bare være hjemme også..)

Gjest Benedikte
Skrevet
Puttes Lady Comp i munnen...?

Ja, temperaturen måles ved å putte en sensor inn i munnen, den skal være der i ca. 1 minutt.

Ikke pleier jeg å bytte ut tannbørsten heller hver gang jeg er syk - for man kan ikke smitte seg selv! (spurte legen om det da jeg ble syk av å bare være hjemme også..)

Ikke..? Det ante jeg faktisk ikke, trodde det var derfor man burde skifte ut tannbørsten etter hver sykdomsperiode... Hmm, da har jeg jammen lært noe nytt idag, også, gitt! ;)

Åkei, da tar jeg det ganske med ro med LadyComp`en min, da. Takk for svar, StoreSky! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Om du bekymrer deg, kjøp litt alkoholrens el på apoteket :)

Skrevet

Litt på siden, men hva skjer med målingene på en ladycomp når man har feber? Hva hvis man har langvarig feber, eller feber ofte?

Er ikke den tuten man putter inn i av hardplast? Har hørt at det ikke finnes noen grobunn for bakterier på hardplasst, så da er det vel ingen grunn til uro?

Kanskje dyppe den en stund i kokt vann for sikkerhetsskyld? :rosasmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...