Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nope! At NRK streikr betyr svært lite for meg!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest BagLady
Skrevet

Uff, i kveld var det Herborg Kråkevik både på nrk1 og nrk2 samtidig :kjempesinna: :kjempesinna: Det i seg selv er grunn god nok til å stanse denne streken ASAP :frustrert:

Men rent bortsett i fra det har jeg ikke merket så mye til denne streiken. Savner nyhetene, men klarer alltids å finne på noe annet enn å se på tv kveld ut og kveld inn.

Skrevet

Puh,endelig er den over!

Back to normal :)

Skrevet

Jeg har savnet nyhetene på radio hver morgen og kveld/natt.

Skrevet

Merker ikke en dritt jeg, borsett fra at jeg ville se Schrödingers katt her om dagen (da Mysan tipset om det). Ser ikke TV ellers, så ikkeno problem.

Skrevet

Å ja, er den over nå... :sjenert:

Skrevet

Ja, eg har merka streiken.

Kunne ikkje brydd meg mindre at NRK og NRK2 streikar, men at P1 og P3 streikar har eg merka veldig godt. Er såååå lei av Kanal24 no!

Er glad det er over no, eg!! Har savna alle godprogramma på P3 :klappe:

Gjest gjest1
Skrevet

Det har vært så behagelig å høre på radio under streiken! Rolig stemning, musikk, avslappende. Man slipper de masete programleder-stemmene som prøver å hause sine egne program opp i skyene for at vi skal tro de er uunnværlige.

Kommer til å savne en slik reklamefri rolig musikkkanal...

Skrevet
Det har vært så behagelig å høre på radio under streiken! Rolig stemning, musikk, avslappende. Man slipper de masete programleder-stemmene som prøver å hause sine egne program opp i skyene for at vi skal tro de er uunnværlige.

Kommer til å savne en slik reklamefri rolig musikkkanal...

Musikken som har gått på P1 sin sendeflate er Oslofjord-kanalen til NRK. Du kan ta den inn på vanlig fm om du bor i Oslofjorden, og på nettradio om du bor et annet sted i landet.

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet

Hvis man primært hører på radio for å høre på musikk, skjønner jeg ikke hvorfor man ikke bare hører på musikk.

Skrevet

Det er dei masete programledarane eg likar! :ler:

Skrevet

Jeg merket ikke noe som helst til den!

Eneste var når jeg skulle se på disktrikt-nyheter på internett! Men det var langt i fra noen krise! :)

Gjest Gjest
Skrevet
Det er dei masete programledarane eg likar!  :ler:

Nemlig! :ler:

Gjest King James
Skrevet

Nei jeg ser aldri på NRK så jeg merket ikke noe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...