Gå til innhold

Glemt pillen, ingen mens- gravid?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så jeg glemte en p-pille for første gang.

Jeg går på Trionetta 28 dager, og har hatt kjemperegelmessig mens. Det var den 1. pillen på den den 3.raden, og leste på pakningen at man da kan fullføre den raden, og så gå rett på neste brett. Det gjorde jeg, og skulle normalt hatt mensen for 2 dager siden.

Vi hadde sex et par dager etter pille-glippen, og i følge pakningen er man vel ikke "trygg" de neste 14 dagene. Jeg kjente litt "mensevondt" den dagen jeg skulle hatt mensen, har gått og kjent etter hele tiden nå.

Så nå lurer jeg på om jeg er gravid eller om mensen er er utsatt/forskøvet. Andre som har erferinger? Jeg merker at jeg ikke klarer å tenke på noe annet (heldigvis er eksamen over!). Det er litt sånn skrekkblandet fryd, for vi har begge lyst på barn, kanskje ikke akkurat nå, men om det skulle være noe er det jo....wow!

Oki, nå har jeg panisk rablet ned alle tankene mine. Setter kjempestor pris på svar fra noen!

*Fi*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt umulig å si, dessverre. Graviditetstest er nok det eneste som kan gi deg et ordentlig svar.

Skrevet

Ikke sikker på om jeg skjønte deg riktig. Hvis du har begynt rett på neste brett, skal du jo ikke få mensen før du er ferdig med det brettet også...

Hvis du har tatt hele det brettet også, og fortsatt ingen mensen, kan du være gravid. Ta en test!

Skrevet

Så man skal ikke få mensen dersom man går over på neste brett uten de hvite? Det blir jo som å hoppe over mensen, jeg trodde man bare kunne utsette den med Trionetta. Hm...interessant. Takk for svar begge to!

Skrevet

Det stemmer. Har utsatt/hoppet over mensen flere ganger på den måten.

Skrevet
Så man skal ikke få mensen dersom man går over på neste brett uten de hvite? Det blir jo som å hoppe over mensen, jeg trodde man bare kunne utsette den med Trionetta. Hm...interessant. Takk for svar begge to!

Korrekt! :) Jeg pleier alltid å ta to brett i slengen jeg, så slipper jeg å ha mensen så ofte...

Skrevet

Jeg hopper over sukkerpillene hver gang jeg, så jeg har aldri mensen. Man må spise sukkerpiller om man skal få blødning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...