Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #1 Skrevet 2. juni 2006 Har siste måned følt meg ør i hodet, mye hodepine og litt øresus av og på. Er også veldig slapp og sliter med å konsentrere meg. Hva kan dette være for noe? Har vært syk de siste to månedene med et sår på tolvfingertarmen...Er vel ca en måned siden jeg tok blodprøver for å sjekke jernlageret..Kan jeg ha fått jernmangel?
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #2 Skrevet 2. juni 2006 Har du fått svar på blodprøvene da?? Jernmangel, vitamin mangel?? Umulig for oss her inne å si, du bør jo ringe legen og høre på svar på prøvene om du ikke har fått de enda. Evt ta nye om du ikke blir bedre.
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #3 Skrevet 2. juni 2006 Jeg har fått svar på de prøvene...Men det var en måned siden, og da var jernlageret helt fint. Men jeg snakket med legen idag, og jeg skal ta ny prøve til uka, slik at jeg får sjekket om jeg har jernmangel. Men kan det være noe annet, som jeg burde nevne for legen? (Leger tenker ikke alltid på alle muligheter har jeg merket....)
afr0dite Skrevet 2. juni 2006 #5 Skrevet 2. juni 2006 allergi? er sesongen for det vet du! Kan jo være infeksjonen har svekket immunforsvaret ditt, så du har vært sårbar for allergener i år, selv om du ikke er det vanligvis?
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #6 Skrevet 2. juni 2006 allergi? er sesongen for det vet du! Kan jo være infeksjonen har svekket immunforsvaret ditt, så du har vært sårbar for allergener i år, selv om du ikke er det vanligvis? ← Ble nettopp testet for allergi for en uke siden, og det var det ikke..... slo ihvertfall ikke ut på blodprøvene som de allergitestet...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå