Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #1 Skrevet 2. juni 2006 De siste årene har jeg minst en gang per mnd fått de samme symptomene. Det begynner med skikkelig vondt i halsen + feber kanskje en dag eller to. Dårlig allmenntilstand. Halsen blir så gradvis bedre. Jeg har vært til legen et par ganger, men det blir ikke tatt for noe alvorlig, forkjølelser finnes det alltid nok av osv. Det jeg egentlig burde gjøre var vel å løpe ned døra til legen hver eneste gang det sto på, da ville de vel skjønt hvor slitsom det er å ha det slik så ofte. Men jeg kan jo ikke ta meg fri fra jobben, og attpåtil betale 200 kr så ofte. Er det flere som har det slik? Hva er lurt å gjøre?
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #2 Skrevet 2. juni 2006 Kanskje du stresser for mye, spiser for dårlig, sover for lite?? Da får man noen nedturer iblandt. Ville sett på livstilen min i første omgang.. Kanskje kjøpt inn noen vitaminer, triomega 3 woman f.eks. Blir det ikke bedre etter dette, kan du jo be om å få tatt blodprøver, kan jo være du har vitaminmangel av noe slag?
Gjest gjest 0 Skrevet 2. juni 2006 #3 Skrevet 2. juni 2006 Jeg var syk 1-2 ganger i mnd, helt til jeg tok mandlene mine i høst. Etter det har jeg bare hatt to korte (3dagers) forkjølelser så jeg er superfornøyd! Er mandlene dine hovne når du er syk er det kanskje lurt å sjekke opp muligheten. I tillegg burde du få legen til å sjekke deg for kyssesyken. Den utarter seg forskjellig på alle, men det vanlige er at man er ofte syk. Jeg ble henvist til spesialist med en gang de så at alle prøvene mine var fine, og 4 mnd etterpå opererte jeg på colusseum klinikken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå