Gå til innhold

sukk...

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Når det blir mistenkelig stille bør du gå og sjekke. Jeg fant akkurat djevleavkommet mitt på rommet sitt, sittende i totalt tystnad i ferd med å fortære 200g lett smelta margarin...

Margarin OVERALT...*hyl*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke så veldig mye å gjøre med, annet enn å le av det i ettertid.

Min datter på snart 3 har for ikke mange dagene siden tømt en tube med solkrem. Det var solkrem på de mest tenkelige steder inne på rommet. Ikke helt enkelt å få fjernet....

Gjest Miloine
Skrevet

:ler: Har vært der ja (en del år siden da men)- Sønnen min ble merkelig stille en stund....han hadde knust alle eggene i kjøleskapet og pælma dem utover :forvirret:

men jeg ler av det i dag da :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Been there, done that....

Sønnen min bestemte seg for å vaske lekene i lekekassa, med 5 liter grønnsåpe.

Lekekassa hadde hull i bunnen... det fløt overalt! :ler:

Mange år siden nå, men...

Jeg fikk i alle fall rent gulv! ;)

Gjest Virvel
Skrevet
Når det blir mistenkelig stille bør du gå og sjekke. Jeg fant akkurat djevleavkommet mitt på rommet sitt, sittende i totalt tystnad i ferd med å fortære 200g lett smelta margarin...

Margarin OVERALT...*hyl*

Ah, minner. Da jeg var liten var det knapt noe som var bedre enn å få sitte under kjøkkenbordet til besteforeldrene mine og spise smør med teskje rett ut av boksen. :ler:

Gjest Tabby
Skrevet

Datteren min tok øyenskyggen min og smurte utover da hun var halvannet år gammel. Det var over hele jenta, vegger og gulv... Måtte vaske litt etterpå da ja... Har bilde av det og ler når jeg tenker på det i dag...

De finner på mye rart, og det verste skjer når det blir altfor stille ja...

Skrevet

Babyolje over et helt rom, en svær bikkje og en 2 åring glinsende blank i håre/pels og over hele kroppen. Søtt i ettertid, et sant helvete når det sto på.

Gjest Dallandra
Skrevet

Å nei.... jeg har også to sånne. Han yngste (1,5 år) sitter nå oppe og ser musikk på nrk2, jeg ORKER bare ikke å ligge i senga sammen med ham eller lignende for å få ham til å sove. Satser på at han sovner i sofaen og flytter ham etterpå. Akkurat i kveld MÅ jeg ta den løsningen.

Men du kan godt få låne mantraet mitt: Barn er en velsignelse. Barn er en velsignelse. Barn er en velsignelse.....

Gjest Dallandra
Skrevet

Hihi, nå har jeg nettopp vært og flyttet tidligere nevnte yngstebarn fra sofaen til senga. Han lå i sofaen og sov, på magen, med hendene under brystet og rompa i været. De er nå søte også da. :hjerter_rundt:

Skrevet

:ler:

Det minner meg om hva sønnen min på ett år gjorde i går.Jeg synes det ble stille en stund og tenkte at nå gjør han vel noe galt.Gikk for å sjekke og han stod i doen og plasket i vannet :grine: Skjønner ikke at han kom seg ned i doen engang jeg

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg putta plastelina i ørene da jeg var liten. Var nok ganske stille da, og så ble det veldig stille rundt meg også :ler:

Skrevet

:grine2:

Skrevet

:ler:

Husk å ta det med i konfirmasjonstalen/sangen, jenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...