Gå til innhold

Omslagsarket er borte...

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Michelle_*
Skrevet

Jeg fikk akkurat sms fra Samordna Opptak om at omslagsarket mitt ikke har kommet fram til saksbehandlerskolen. Jeg sendte det i skranken på postkontoret før klokka 1400 den 18. mai da fristen gikk ut.

Har prøvd å ringe SO, men får ikke svar... Flere som har opplevd noe slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei men jeg har bedt om sms så jeg har fått samme sms 3 ganger. Skjønner hvorfor det var dyrt å få sms greiene.

Blir litt frustrert :frustrert:

Skrevet

Jeg har ikke opplevd det samme, men anbefaler at du fortsetter å ringe. Du må få snakket med SO fortest mulig, så du får vite hvordan du skal forholde deg til dette!

Gjest Gjest_Michelle_*
Skrevet

Jeg har sendt dem en mail og forklart at jeg har sendt omslagsarket, men ikke fått svar enda.

Har også prøvd å ringe dem flere ganger, men det er konstant opptatt, får bare et lite 'ding', så blir det opptattsignal.

Gjest Gjest_Michelle_*
Skrevet

De har forresten også et nummer som heter søkofonen, men der skal man taste inn en 12-sifret kode. Noen som vet hvilken kode dette er? Personnummeret er jo det man logger inn med på nettsidene deres, men dette nummeret har jo 11 siffer, ikke 12, så det fungerer ikke...

Skrevet (endret)

Tror den koden står på det lille kortet (som man kan trykke ut av et ark. Skjønte du dette? Hehe...) som fulgte med i en av brevene fra SO... Har du fått noe sånt? Ellers, sjekk alle papirer du har fått før.

Edit: Kortet er på størrelse med et kredittkort, og søkofonkoden står der. (Fant mitt gamle kort!)

Endret av brumma*
Gjest Gjest_Michelle_*
Skrevet

Takk for svar. :)

Jeg kom omsider igjennom til SO, og de sa at omslagsarket ikke var registrert. Deretter ringte jeg HiL, som er min saksbehandlerskole. De sa at det er en feil i SO sin database, og de kunne bekrefte at de har mottatt omslagsarket mitt.

Han jeg snakket med hos HiL nevnte også at SO sender ut meldinger litt i hytt og pine nå, om det er grunnet samme feilen vet jeg ikke. Men dette kan være en forklaring på Amalie_85 sitt problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...