Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Noen som vet hva dette egentlig er?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

-det er altså noe man kan legge til som kontakt på MSN, og så kan man spørre den om alt mulig greier, fex til skolearbeidet. Jeg syns det virker litt mistenkelig (ok jeg er en skeptisk person) for den spør om alt mulig den også, hvor gammel man er, hva slags skole man går på, om man har husdyr og hva slags interesser du har.....

Gjest Gjesta
Skrevet

-så mitt spørsmål er egentlig om noen der ute vet hva dette egentlig dreier seg om, er det noe humbug eller kan man trygt installere det hos barna?

Skrevet

Hvor mange plasser har du postet denne tråden? Du har en i Barn og familie forumet og?

Skrevet

Det er ein automatisk bot du kan samtala med, og som (så vidt eg forstår) lærer av det han blir fortalt. Samtalane blir ikkje overvaka, men noko statistikk blir laga til. Virkar trygt det eg har lest om det.

Heimesida: http://smarterchild.conversagent.com/

Skrevet

Her står det noe om SmarterChild.

Hvis du googler litt får du opp bl.a. norske barns egne erfanger og meninger om dette.

Gjest Gjesta
Skrevet
Hvor mange plasser har du postet denne tråden? Du har en i Barn og familie forumet og?

Plager det deg?

Gjest Gjesta
Skrevet

info på engelsk hjelper meg desverre lite.....

Gjest Gjesta
Skrevet
Det er ein automatisk bot du kan samtala med, og som (så vidt eg forstår) lærer av det han blir fortalt. Samtalane blir ikkje overvaka, men noko statistikk blir laga til. Virkar trygt det eg har lest om det.

Heimesida: http://smarterchild.conversagent.com/

-men så lenge geniet Crazee syns det virker trygt, er det godt nok for meg ;)

Thanks! :)

Skrevet
Plager det deg?

Nei, bare lurte på hvorfor du poster samme spørsmålet på flere forum samtidigt.

Gjest Gjesta
Skrevet

Nei, bare lurte på hvorfor du poster samme spørsmålet på flere forum samtidigt.

Det har noe med at jeg ønsket å få kjapt svar! ;)

Skrevet
Det har noe med at jeg ønsket å få kjapt svar! ;)

Ok, da så. Da skal du heller få lov til de.

Skrevet

Har lagt den til. Morsomme greie hvis man kjeder seg. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet
info på engelsk hjelper meg desverre lite.....

Kan jeg få spørre hvorfor?

Gjest Gjesta
Skrevet

Fordi litt av poenget var at tolvåringen min skulle finne ut litt selv ;)

Gjest Bellatrix
Skrevet

Men kanskje h*n kan lære litt engelsk av det også?

Gjest Gjest
Skrevet

Legger jeg den til på msn? (På samme måte som en normal bruker?) AI er artige "vesner" de :)

Skrevet

Jepp, msn ja. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...