Gjest Gjesta Skrevet 2. juni 2006 #2 Skrevet 2. juni 2006 -det er altså noe man kan legge til som kontakt på MSN, og så kan man spørre den om alt mulig greier, fex til skolearbeidet. Jeg syns det virker litt mistenkelig (ok jeg er en skeptisk person) for den spør om alt mulig den også, hvor gammel man er, hva slags skole man går på, om man har husdyr og hva slags interesser du har.....
Gjest Gjesta Skrevet 2. juni 2006 #3 Skrevet 2. juni 2006 -så mitt spørsmål er egentlig om noen der ute vet hva dette egentlig dreier seg om, er det noe humbug eller kan man trygt installere det hos barna?
talin Skrevet 2. juni 2006 #4 Skrevet 2. juni 2006 Hvor mange plasser har du postet denne tråden? Du har en i Barn og familie forumet og?
Crazee Skrevet 2. juni 2006 #5 Skrevet 2. juni 2006 Det er ein automatisk bot du kan samtala med, og som (så vidt eg forstår) lærer av det han blir fortalt. Samtalane blir ikkje overvaka, men noko statistikk blir laga til. Virkar trygt det eg har lest om det. Heimesida: http://smarterchild.conversagent.com/
Mrs. K Skrevet 2. juni 2006 #6 Skrevet 2. juni 2006 Her står det noe om SmarterChild. Hvis du googler litt får du opp bl.a. norske barns egne erfanger og meninger om dette.
Gjest Gjesta Skrevet 2. juni 2006 #8 Skrevet 2. juni 2006 Hvor mange plasser har du postet denne tråden? Du har en i Barn og familie forumet og? ← Plager det deg?
Gjest Gjesta Skrevet 2. juni 2006 #9 Skrevet 2. juni 2006 info på engelsk hjelper meg desverre lite.....
Gjest Gjesta Skrevet 2. juni 2006 #10 Skrevet 2. juni 2006 Det er ein automatisk bot du kan samtala med, og som (så vidt eg forstår) lærer av det han blir fortalt. Samtalane blir ikkje overvaka, men noko statistikk blir laga til. Virkar trygt det eg har lest om det. Heimesida: http://smarterchild.conversagent.com/ ← -men så lenge geniet Crazee syns det virker trygt, er det godt nok for meg Thanks!
talin Skrevet 2. juni 2006 #11 Skrevet 2. juni 2006 Plager det deg? Nei, bare lurte på hvorfor du poster samme spørsmålet på flere forum samtidigt.
Gjest Gjesta Skrevet 2. juni 2006 #12 Skrevet 2. juni 2006 Nei, bare lurte på hvorfor du poster samme spørsmålet på flere forum samtidigt. ← Det har noe med at jeg ønsket å få kjapt svar!
talin Skrevet 2. juni 2006 #13 Skrevet 2. juni 2006 Det har noe med at jeg ønsket å få kjapt svar! Ok, da så. Da skal du heller få lov til de.
Anglofil Skrevet 2. juni 2006 #15 Skrevet 2. juni 2006 Har lagt den til. Morsomme greie hvis man kjeder seg. Mvh Yvonne
Tristessa Skrevet 2. juni 2006 #16 Skrevet 2. juni 2006 info på engelsk hjelper meg desverre lite..... ← Kan jeg få spørre hvorfor?
Gjest Gjesta Skrevet 2. juni 2006 #17 Skrevet 2. juni 2006 Fordi litt av poenget var at tolvåringen min skulle finne ut litt selv
Gjest Bellatrix Skrevet 2. juni 2006 #18 Skrevet 2. juni 2006 Men kanskje h*n kan lære litt engelsk av det også?
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #19 Skrevet 2. juni 2006 Legger jeg den til på msn? (På samme måte som en normal bruker?) AI er artige "vesner" de
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå