Gjest Gjest unsec Skrevet 11. desember 2002 #1 Del Skrevet 11. desember 2002 Hva er definisjonen på god i senga? Hva gjør en jente til en god sexualpartner? Har truffet en som jeg ikke har hatt sex med ennå, men vi snakker en del om sex generelt. Han har kjempemye erfaring i forhold til meg. Jeg er redd for at hvis forholdet utvikler seg til noe mer, og det vil kræsje pga at vi ikke fungerer sammen sexuelt. Rent mentalt så fungerer vi helt TOPP, og spenningen ligger der og dirrer mellom oss. En god forelskelses følelese. SÅ det er nok like før noe mer skjer. Vil poengtere at jeg elsker sex og syns det er viktig i ett forhold...uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 11. desember 2002 #2 Del Skrevet 11. desember 2002 Du... Jeg skjønner du er litt nervøs, men på meg høres det jo ut for at dere har alle mulige forutsetninger for at den delen av forholdet også skal utvikle seg på samme måte som resten. Dersom dere generelt er "på bølgelengde" mentalt sett, er vel dette det best mulige grunnlaget. Når dere da også snakker litt sammen om "sex generelt" ( ser for meg: "...et helt hypotetisk og generelt spørsmål du, men... " ), slik at dere kan forberede hverandre litt på at overoppskrudde forventninger og nervøsitet kan gjøre at de første gangene muligens ikke blir 150% - ja da tror jeg grunnlaget er lagt, og da tror jeg du skal slutte å tenke på "hva som gjør deg god i senga" osv. Ta det på sparket - utnytt den gode kommunikasjonen dere imellom - nyt... gi...ta. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest unsec Skrevet 11. desember 2002 #3 Del Skrevet 11. desember 2002 Men sånn ellers så lurer jeg på om det er akrobatikk og lyder som er avgjørende? Hva tenker dere andre? Hva gjør en person god i senga? Høres sikkert helt rart ut at jeg spør om alt dette, men jeg vil virkelig ha denne personen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 11. desember 2002 #4 Del Skrevet 11. desember 2002 god kommunikasjon mellom elskerne skaper gode elskere. å tørre der en ellers ville ha tiet, å våge å le av det som blir rart, å stole nok på hverandre til å gi seg hen.... sensualitet og utprøving, ikke mekanisk teknikk mmmmm..... lenge til romjul og min tur!!! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Skrevet 11. desember 2002 #5 Del Skrevet 11. desember 2002 Finnes ikke noe definisjon fordi det varierer fra person til person hva de liker og ikke liker, dagsform, forventninger, om kjemien stemmer osv, osv Det viktigste for å bli god i senga? Vit hva du vil og kommuniser det til den andre, og vær oppmerksom på hva han vil og ikke vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 11. desember 2002 #6 Del Skrevet 11. desember 2002 Uff, der kjente jeg meg igjen, for noen år siden var jeg nesten sammen med en fyr jeg likte veldig godt, vi kom svært godt overrens og var gode venner, og det lå en spenning i lufta. Men han drev og fortalte sånne historier om hvor god kvinner syntes han var (nabokvinner i førtiårsalderen kom inn på rommet hans da han var 18-19 kun iført kåpe og forførte ham..) at jeg fikk helt prestasjonsangst. Jeg var da ikke noen sprengkåt førtiåring som kunne k**lle vettet av ham! Så det ble aldri noe sengeeventyr på oss. Lærdommen av denne historien er at man kanskje demper historiene sine fra "sensasjonelle" til "spennende"... Jeg tror ikke noe på teknikk, det er mer at man fungerer sammen og gjør gode ting for hverandre, og tørr å ha det godt sammen med den andre, vise det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Andreas Skrevet 12. desember 2002 #7 Del Skrevet 12. desember 2002 90 % av jenter er dårlige i senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brumle Skrevet 12. desember 2002 #8 Del Skrevet 12. desember 2002 90 % av jenter er dårlige i senga. Eller at du ikke bryr deg nok til å hente frem det beste i dem :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lissy Skrevet 12. desember 2002 #9 Del Skrevet 12. desember 2002 En må like og nyte å ha sex for å ha være god i senga,ikke ha sex for å tilfredstille partneren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 12. desember 2002 #10 Del Skrevet 12. desember 2002 God sex starter i vårt største sexorgan, hjernen... en god elsker tar seg tid til å motta signaler fra sin partner.... en god elsker er aktiv og spennende.... en god elsker går ikke utenom å overraske sin partner med nye sprell... en god elsker er oppmerksom og tør å gi av seg selv.... en god elsker kjenner sin egen kropp og vet hvordan denne skal brukes... en god elsker tør å slippe seg løs.... Dette er selvsagt ting som kommer med erfaring... ingen forventer at ei jente som kanskje har 3-4 ganger på samvittigheten skal være helt rå i senga... første gang sammen er det kanskje aller viktigst å lære hverandres kropper å kjenne.... bruk tid på å ta og føle på hverandre... lukt og smak.... kjæl med hverandre og bruk tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spying Skrevet 14. desember 2002 #11 Del Skrevet 14. desember 2002 Men sånn ellers så lurer jeg på om det er akrobatikk og lyder som er avgjørende? Hva tenker dere andre? Hva gjør en person god i senga? Høres sikkert helt rart ut at jeg spør om alt dette, men jeg vil virkelig ha denne personen. god morgen. Tror at en god opplevelse i sengen kommer av hvor mye en er kjær i partneren. om en ikke har allverdens erfaring,men er dødsforelsket.Er det nok med bare å få lov til å dele opplevelsen med hverandre. Når det er kun snakk om et k****, så kommer erfaring mere sentralt. for da er det kun snakk om fysiske tilfredstillelse. Så du har nok ingenting å være nervøs for. Han vil nok synes det er spennende å utforske nye områder innenfor sex sammen med deg. MvH Spying Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 14. desember 2002 #12 Del Skrevet 14. desember 2002 90 % av jenter er dårlige i senga. Uhm... Hva er galt med deg, da? - Miamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå