Vanilla Skrevet 2. juni 2006 #1 Skrevet 2. juni 2006 Jeg har lyst på et eget lite forum, og lurte på hvordan jeg går frem for å lage dette, kostander og slikt. Ikke noen avanserte greier a la kvinneguiden, bare et enkelt forum.
Gjest mela Skrevet 2. juni 2006 #2 Skrevet 2. juni 2006 Her kan du gjøre det: http://www.diskusjonsforum.no/no/
Vanilla Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2006 (endret) Takk! Men jeg skulle gjerne hatt et uten norsk språk, jeg har mange engelsktalene venner jeg gjerne skulle invitert til forumet mitt. Går det an å få engelsk som forumspråk, tro? Endret 2. juni 2006 av Vanilla
Dolly_WoW Skrevet 2. juni 2006 #5 Skrevet 2. juni 2006 Eller den norske versjonen her! Veldig lett å lage/bruke... Koster ingenting å laste ned, men for å laste opp til en hjemmeside, må du eie/leie et domene hvor du kan bruke forumet. Sjekk med isp'n din først! Det vanskelige er å få folk til å bruke forumet... Jeg er webansvarlig for et forum, du kan se på det her... Nå er det meste av mitt forum lukket, men du kan ihvertfall se hvordan jeg har gjort det. Og det er bare å spørre om du lurer på noe!
Crazee Skrevet 2. juni 2006 #6 Skrevet 2. juni 2006 (endret) Med eige domene/serverplass der du innstallerer forum sjølv har du full kontroll over alt, men det er jo råd å bruka tenester frå andre for å laga forum. Treng ikkje vera dyrt heller - du får det gratis til dømes hjå forumer.com - kan kanskje vera noko å sjekka ut? Endret 2. juni 2006 av Crazee
Teddy Skrevet 2. juni 2006 #7 Skrevet 2. juni 2006 Det går fint an å sette forumspråket til engelsk på forumene til http://www.diskusjonsforum.no
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå