Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og venninnene mine skal på interrail om to uker, og vi planlegger jo å fest litt nede i Europa. :sjarmor: Hvordan er det med herberger og slikt, har de strenge innetider? Ikke så moro å dra ut når man må være inne til 12..

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Det kommer an på om du velger et vanlig vandrehjem eller et hostel. De siste er som regel alltid åpne, mens en del vandrehjem stenger ganske tidlig. Hvilke byer skal dere til?

Skrevet

Paris, Amsterdam, Madrid, Barcelona, Roma blant annet.

Skrevet

Håper dere skal være lenge borte - det er fantastiske byer som fortjener en del tid! :)

Gjest Gjest
Skrevet

I Amsterdam kan jeg anbefale Flying Pig, det er to av dem, og ikke noen "innetider".

I Barcelona fant vi et billig pensjonat, det er en del folk som ofte deler ut reklame for slike steder på stasjonen.

I Roma bodde vi også på et hostel, men jeg husker ikke hva det het.

Vil råde deg til å lete litt etter hostels i de forskjellige byene på Internett og i tillegg ta en titt i reisehåndbøker for å finne noen adresser.

Skrevet

Når jeg var på interrail budde vi mest på pensjonat/billige hotell. Faktisk rundt samme pris som herberg og man har eget rom og dusj..å foretrekke :)

Veldig lite kjekt å føle at man har "barnevakt" og må komme inn før midnatt når man er på ferie!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...