Gjest Tanita Skrevet 11. juni 2006 #261 Del Skrevet 11. juni 2006 Kjipt, kjipt å ekskludere folk slik! Dette kommer han til å fortelle om når han kommer tilbake til hjemlandet sitt! At folk i Norge ekskluderer folk, er kalde osv osv! Herregud, en konfirmasjon liksom. What's next? Har hørt om jenter osm har jobba som au pair i utlandet og måtte sitte på rommet sitt alene på julaften. Nei, sånt syns jeg ikke noe om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. juni 2006 #262 Del Skrevet 11. juni 2006 Han ble jo med i konfirmasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 11. juni 2006 #263 Del Skrevet 11. juni 2006 Ok, det skulle bare mangle. Skjønner ikke at folk engang vurderer å ekskludere folk på den måten! Så usosiale folk er. Huff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2006 #264 Del Skrevet 11. juni 2006 Fy faen.. nå har jeg lest hele tråden. Er det mulig å være så frekk og nesevis som du er i denne tråden Piper? Jeg mener. Du pleier da ikke å synke så dypt ned ellers? Her gikk du og mange andre over streken. ← Det var mange respektløse innlegg her ja.Tenk at man må være så frekk bare for at man er uenig. Loise L har jo nå slettet seg. Dette var en naken sannhet om hvordan enkelte kan behandle folk her inne. Utvekslingsstudenten ble bedti konfirmasjonen hvis noen fortsatt ikke har fått med seg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 11. juni 2006 #265 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Fy faen.. nå har jeg lest hele tråden. Er det mulig å være så frekk og nesevis som du er i denne tråden Piper? Jeg mener. Du pleier da ikke å synke så dypt ned ellers? Her gikk du og mange andre over streken. ← Jeg må si meg uenig. Jeg synes ikke Piper er så frekk eller nesevis i svarene sine. Men det kommer da også an på hvordan den som leser de tolker de. Hun sier ting på en saklig måte. Og så synes jeg heller ikke folk gikk noe særlig over streken. Noen ville invitert han, andre ville ikke. Og igjen, det kommer an på hvordan innleggene tolkes av de som leser dem. Kanskje noen misforstod og tolket litt feil. Det har skjedd hundrevis av ganger når jeg har lest innlegg og folk har lest mine innlegg. Et eller annet sted på veien, så tolket de/jeg innlegget litt feil. Dette er internett. Man spør og man får svar, både snille og usnille, men man skal jo ikke tolke alt bokstavelig. Endret 11. juni 2006 av Kittykat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2006 #266 Del Skrevet 11. juni 2006 Du kan ikke ha lest alt her inn ved å si at noen av svarene ikke gikk over streken! Mye er renset bort, men det står en del som ikke er bra nå også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 11. juni 2006 #267 Del Skrevet 11. juni 2006 Du kan ikke ha lest alt her inn ved å si at noen av svarene ikke gikk over streken! Mye er renset bort, men det står en del som ikke er bra nå også! ← Og jeg har som sagt lest alt her inne. Og jeg sier igjen at alt kommer an på hvordan det tolkes av den som leser det. Dette er internett, ikke real life. Og går noen over streken i en diskusjon, så kan man ta det hele med en klype salt og velge å overse det. Ja, noen skrivere slenger dritt så det holder og det er jo bra at deres innlegg blir redigert bort, men da tolker jeg det også som at de innleggene som er igjen ikke er så ille som noen vil ha det til siden de får bli værende, men meg om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. juni 2006 #268 Del Skrevet 12. juni 2006 Rent prinsippielt tenker jeg: - hvis min inngiftede tante hadde sin far boende hos seg i en periode (han er enkemann) - hvis min svigerinne hadde sin far boende hos seg i en periode (han er enkemann) - hvis min manns sønn fra første ekteskap hadde sin svigerfar boende hos seg i en periode (han er skilt) - hvis mine foreldre hadde en venn boende hos seg i en periode Alle sammen personer jeg ikke hadde et forhold til - så ville jeg invitert dem. Ikke fordi jeg ville det eller fordi konfirmanten eller bursdagsbarnet eller jubilanten eller.....ville det, men fordi i mitt hode ville det være det rette å gjøre. Heeeelt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå