Lillesøster Skrevet 2. juni 2006 #21 Skrevet 2. juni 2006 Man skal ikke være dyslektiker for å få til det der.
Lilith Skrevet 2. juni 2006 #23 Skrevet 2. juni 2006 Vi hadde et annet språk. Det funket sånn: Marit = Kjaritmall. Del ordet i to ved første vokal: Ma-arit. Bytt om på de to stavelsene: arit-ma. Sett Kj først og -ll bakerst. KJARITMALL! Vi var dødsgode på det på ungdomsskolen, og kan fremdeles spørre hverandre om vi skal kjågåll kjogoll kjinceprill på fest. (Gå og prince).
Gjest Gjest Elisabet Skrevet 14. mars 2010 #24 Skrevet 14. mars 2010 RØVERSPRÅKET vokaler: a, e, i, o, u, y, æ, ø, å konsonanter: b, c, d, f, g, h, j, k, l, m, n, p, q, r, s, t, v, w, x, z Alle konsonanter skal bli gjort doble med O imellom. Vokalene skal det ikke bli gjort noe med. Eksempel: Jeg heter Elisabet. Joj-e-gog hoh-e-tot-e-ror E-lol-i-sos-a-bob-e-tot Jojegog hohetoteror Elolisosabobetot Prøv dere selv nå: Hvor gammel er du? Husk regelen: Konsonanter blir gjort doble med O imellom. Vokaler blir stående som de er.
Virilja Skrevet 23. mars 2010 #25 Skrevet 23. mars 2010 Okei! Den øverste var vel enklest forklart, men se her nå!!! Mer inn med teskje får man det vel ikke?? A = A B = BOB C = COC D = DOD E = E F = FOF G = GOG H = HOH I = I J = JOJ K = KOK L = LOL M = MOM N = NON O = O P = POP Q = QOQ R = ROR S = SOS T = TOT U = U V = VOV W = WOW X = XOX Y = Y Z = ZOZ Æ = Æ Ø = Ø Å = Å Kan ikke tro at jeg gadd dette! Til mitt forsvar er jeg syk i dag Mannen min skjønte det heller ikke. Hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå