*Lillian* Skrevet 10. desember 2002 #1 Del Skrevet 10. desember 2002 Lillian kjeder seg liksom litt for øyeblikket, og tenkte jeg skulle ta en aldri så liten spørrerunde her på KG om deres favorittstillinger når dere har sex, enten det er i sengen, i bilen, i sofaen, på bordet, på benken eller hvor-som-helst.... Jeg graver og spør om sexlivet til folket, ja... hehe... Kan jo starte med meg selv slik at kanskje noen andre også tør å svare, da... For meg spiller det liten rolle hvor det gjøres, hehe.. Bare det er plass til akrobatiske øvelser og utfordringer, hehe... Men jeg som er litt "dyrisk" av meg er nå veldig glad i å ri (power!!) og dessuten er doggystyle noe som hjelper orgasmen på vei... Misjonæren blir nå litt kjedelig i lengden, eller hur? Nå, er det noen som tør å fortelle eller? Jeg mener, her fortelles det om sugeteknikker og det som "verre" er, så hvorfor ikke om stillinger under sex? Ha en fin kveld, da, folkens.... Koz, Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2002 #2 Del Skrevet 10. desember 2002 Jeg og dama foretrekker doggystyle og at hun sitter oppå meg Ellers prøver vi ut det meste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutti Skrevet 11. desember 2002 #3 Del Skrevet 11. desember 2002 Syns den beste stillingen er å sitte/ligge helt på kanten på en sofa, mannen på kne på gulvet foran meg! Får veldig fin vinkel, samtidig som man har øyekontakt. Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 11. desember 2002 #4 Del Skrevet 11. desember 2002 Jeg er litt kjedelig for tiden, da min favorittstilling er misjonæren Behagelig og avslappende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gla'jenta Skrevet 11. desember 2002 #5 Del Skrevet 11. desember 2002 69 - stillingen er nok min ubestridte favoritt. :D det er så deilig å ligge oppå min kjære muskelmann. Han elsker at jeg runker og suger samtidig. dessuten er det så opphissende å kjenne hvordan han vrir og bukter seg i nytelse når han får orgasme. Kan kommer som regel litt før meg da... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragsund Skrevet 11. desember 2002 #6 Del Skrevet 11. desember 2002 Når jeg ligger på magen, og han er over... da kommer han dypt inn, og jeg kan både beføle han og massere meg selv samtidig. Blir kåt bare ved tanken her jeg sitter!! Skulle bare ønske typen min ikke var i Sverige nå..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2002 #7 Del Skrevet 12. desember 2002 når jeg rir han.. da har jeg han laaaaangt opp i meg..deilig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 12. desember 2002 #8 Del Skrevet 12. desember 2002 Har vel en del favoritter egentlig, men de beste må nok bli: ¤Bakfra. ¤At jeg rir. ¤Jeg ligger på rygg med bena på skuldrene hans. ¤Jeg ligger på siden og han kommer inn i meg bakfra. ¤Jeg ligger ytterst på et bord el så han står med bøyde knær foran. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 12. desember 2002 #9 Del Skrevet 12. desember 2002 From behind... eller meg selv liggende i senga e.l og han står foran.. hmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. desember 2002 #10 Del Skrevet 12. desember 2002 Jeg gir faen, jeg! Bare det er sex med min kjære så kan det være det samme med stillinga! Like deilig uansett!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sørlandsjenta18 Skrevet 12. desember 2002 #11 Del Skrevet 12. desember 2002 jeg liker best når han tar meg bakfa (nytelse deluxe) :D misjonæren (herlig med øye kontakt ,tenner meg ekstra:=) når han attr meg fra siden( søkende hendder over alt) kjempe bra ide med denne spalten, gøy å få nye ider:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 12. desember 2002 #12 Del Skrevet 12. desember 2002 Tja, liker veldig godt å ta jenta bakfra.... at hun rir meg enten snudd mot meg eller fra meg.... at jeg er i knestående og tar henne oppetter veggen og hun sitter oppå meg... skjeen, at jeg ligger bak henne på siden, kan varieres med at hun l¸fter beinaover og vrir overkroppen.... stående oppetter veggen.... hun liggende på magen med meg oppå.... misjon¿ren.... hennes bein over mine skuldre... sittende i stolen vendt mot og fra meg.... tja.... min favorittstilling ser ut til å bli rett og slett... sex.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 12. desember 2002 #13 Del Skrevet 12. desember 2002 tja.... min favorittstilling ser ut til å bli rett og slett... sex.... Kunne ikke vært mer enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå