Søtpotita Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 Er det lurt å sende med cv når eg skal senda inn ein open søknad? Det er ikkje krav om det, men valget er der.
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. juni 2006 #2 Skrevet 1. juni 2006 Når jeg har sendt åpne søknader, så har jeg sendt med CV. Jeg ville ha anbefalt deg det.
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #3 Skrevet 1. juni 2006 Ja, send med CV. Det er en grei oversikt over hva du kan og har gjort. Det gjør det mye enklere for de som mottar søknadene å sjekke opp en ting i søknaden din enn å måte lese gjennom hele søkerbrevet. For eksempel: hvor var det hun gikk på skole igjen? Ett sekund på å lete i CV mot ett minutt på brevet.
Søtpotita Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2006 Ok, då er alt sendt! Uff, litt spooky å sende avgårde fyrste søknaden, spesielt når det er til drømmefirmaet.... Takk for råd
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #5 Skrevet 1. juni 2006 Lykke til! Håper det klaffer på første forsøket da, siden er det drømmejobben!
Søtpotita Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2006 Lykke til! Håper det klaffer på første forsøket da, siden er det drømmejobben! ← Takk for fine ord
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå