Gå til innhold

Hvor lang tid i forveien bestiller dere...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Julibrud_*
Skrevet

Skal (som du sikkert skjønner pga nicket) gifte meg i juli. Bestilte frisøren for et halvt år siden. Blomstene ara jeg avtalt tid for å bestemme til neste uke :)

Skrevet

Jeg skal gifte meg i august, og bestilte frisør allerede i februar/mars. Men det var fordi jeg har en fast frisør jeg er veldig fornøyd med, og som jeg ville bruke.

Når det gjelder blomster, har jeg enda ikke kommet så langt. Jeg synes den tradisjonen med at brudgom kjøper blomstene, er veldig fin og romantisk, samtidig som jeg skjønner at det er ganske risky. Han synes nemlig ikke blomster er verdt så veldig mye, så da jeg fortalte at en blomstene til bruden kostet fra 1.500 og oppover, sa han at det synes han var noe tull. Da fikk jeg enten klare meg uten, eller så kunne han bare kjøpe en bukett og snøre et bånd rundt selv. Ikke noe problem... litt søtt, men alt for skummelt til at jeg tar sjansen på det ;)

Skrevet

Prøvde å bestille blomster tidlig, men fikk beskjed om at de ikke ville ta bestilling før 2 mnd. før. (Så de ikke glemte det.)

Frisør er ei venninne av forloveren. Hun spurte jeg 2-3 mnd før, og det var vist helt greit.

Men første blomsterbutikken jeg var i, skulle ha ferie i perioden jeg gifter meg. Det er jo kjekt å vite det også!

Skrevet

Det tar jeg etter eksamen! Da er det en måned til bryllupet! Fikk beskjed om at blomster måtte bestilles minst tre uker i forveien, så da har jeg akk en uke på meg til å ta den endelige avgjørelsen! :grine2:

Har ikke bestemt meg for om jeg skal gjøre hår hos frisør enda, men det tar jeg også etter eksamen! Hvis ikke ordner jeg det selv! Er flink! :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Frisør bestilte eg eit halvt år før, blomar eit par mnd..

Skrevet

Takk for svar alle sammen! Det ser ut som dere er tidlig ute spesielt med frisør, ja...

afr0dite; Slik tenkte jeg også! Men nå er jeg ferdig med eksamenene, så... ;)

Jeg får prøve å ordne med frisør snart da iallfall- 4 mnd til bryllupet (og mindre enn to til fødselen! Hjeeelp... ;) ).

Skrevet
Takk for svar alle sammen! Det ser ut som dere er tidlig ute spesielt med frisør, ja...

afr0dite; Slik tenkte jeg også! Men nå er jeg ferdig med eksamenene, så...  ;) 

Jeg får prøve å ordne med frisør snart da iallfall- 4 mnd til bryllupet (og mindre enn to til fødselen! Hjeeelp... ;) ).

FIRE? Da har du jo GOD tid!! Rekker jo å få en baby i mellomtiden! :grine2: :klem:

Skrevet
FIRE? Da har du jo GOD tid!! Rekker jo å få en baby i mellomtiden!  :grine2:  :klem:

Jepp! Hadde vært greit om det meste var klart til gogutten kommer ut- så da er det nesten to måneder igjen da. Fortsatt god tid i forhold til enkelte! ;)

Skrevet
Jepp! Hadde vært greit om det meste var klart til gogutten kommer ut- så da er det nesten to måneder igjen da. Fortsatt god tid i forhold til enkelte! ;)

:plystre:

Gjest Gjest
Skrevet

Ser at jeg er litt treg av meg... Jeg bestilte blomster 6 uker før og frisør 4 uker før. Det var ikke noe problem å få time der jeg bestilte, selv om jeg visst nok er sent ute...

Gjest Gjest
Skrevet

Kommer an på hvor populær frisøren og bomsterbutikken er da...

Jeg bestilte blomster i januar, giftet meg i august. Men bestemte ikke hvilke blomster jeg skulle ha og hvordan før 3 uker før... Men da hadde de vært fullbooka ei stund da...

frisør ville jeg bare ha ut av verden og bestilte omtrent samtidlig. Greit å kunne prate med frisøren om håret i forhold til kjøp av tiara, slør, blomster e.l. når jeg var der og klipte meg

Skrevet

Skal du gifte deg i sommerferien, må man være tidlig ute med frisør.... Mange salonger går på sparebluss samtidig med at det er maaaange som gifter seg. Jeg gifter meg 29. juli og bestilte frisørtime for 6 mnd. siden. Det var i siste liten...

Skrevet

Ei venninne av meg er frisørlærling, og det var selvsagt at hun skulle ordne håret mitt. Så det ble bestemt da hun fikk vite om bryllupet, nesten to år før ;) Prøvetimer osv ble bestemt og bestilt ca to måneder før.

Jeg har vært i kontakt med blomsterforretning, de vet at de skal lage buketten min og jeg skal dra dit i neste uke for å bestemme hvordan den skal se ut.

Skrevet

Bestilte blomster og frisør ca. et halvt år før.

Skrevet

Frisør ble bestemt nesten et år i forveien, pga at det er en venninne av meg som skal være min frisør.

Blomster skal jeg bestille neste uke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...