Gå til innhold

Da har jeg bestilt kjole!!


Atilla

Anbefalte innlegg

Anonym - nydelig kjole!!!

Skulle også hatt en slik type dersom jeg var litt slankere : )

Og angående den andre kjolen: Så flott og veldig bra pris! Måtte nok gitt en del mer her i Norge for noe lignende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Tusen takk Rose!

Selv er jeg litt kraftig, men kjolen ver veldig slankende. Man behøver derfor ikke være syltynn for å kunne bruke den.

Det jeg liker aller best med kjolen er at den har en nydelig og laaaaaaangt slep!

-for tiden anonym-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyyydelig!! Atilla - du kommer til å bli sååå vakker!!

Anonym-kjolen din var også nydelig!! Du blir vakker du også!!

Det er så synd at jeg ikke får lagt ut link til min, vil så gjerne vise den frem, men det finnes ikke bilder av den på netter...

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym - kjøp korsett - de er litt dyre men jaggu kan du snøre inn en størrelse eller to og de er faktisk gode å gå i : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Rose: jeg skal ha torsoulette. Prøvde dette under kjolen og den satt veldig fint da. Hjelper å få dyttet inn litt overflødige kiloer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvor man kan kjøpe torsoulette litt billig? (I Oslo området)

De jeg har sett, har kostet rundt 1000,-

Det er kanskje det man må gi for det eller? 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ATILLA.

Kjolen din er kjempefin! -Jeg har bestemt meg for å dra til danmark i juni- går på slankern nå. Bryllup i august. Har også forelsket meg i en Lilly-kjole. Den med blomster på stroppene som går "rett ned".Men tør ikke bestille, for kanskje den ser helt rar ut i virkeligheten, eller kanskje jeg ikke kler den i det hele tatt. Synes dere som bestiller er kjempetøffe.(Nå har jo jeg ganske kort vei til danskeferja da..) Men jeg blir sååå misunnelig når dere "vet"hvem de andre er, og hvordan de ser ut. Skjønner ikke det, -for i dagbøkene har jo de fleste andre navn enn "nicka". -Kan ikke de som har oppdaterte dagbøker gi et hint, så vi andre kan se? Jeg har også lyst på dagbok og hjemmeside, men har ingen bilder å legge ut, og da er det kanskje litt kjedelig? Synes hvertfall det er gøy å se andres. Får masse tips av det... 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...