Atilla Skrevet 18. mars 2002 #1 Del Skrevet 18. mars 2002 - Trodde aldri jeg skulle komme så langt (jubelbrus!!) men nå er det gjort! Klarer nesten ikke vente til den kommer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 18. mars 2002 #2 Del Skrevet 18. mars 2002 Hei !! Hvor da ?? Er bare veldig nysgjerrig !! Gleder meg til jeg får kjolen min også !! Kan knapt vente. Får den sendt fra USA. Pludre 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atilla Skrevet 20. mars 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 20. mars 2002 På Lilly.dk. Er veeeeldig spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 20. mars 2002 #4 Del Skrevet 20. mars 2002 Hvilken kjole da Atilla? Har du noen link?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atilla Skrevet 20. mars 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 20. mars 2002 KristinK - dette er kjempehemmelig, men har sendt deg en mail =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tettra Skrevet 20. mars 2002 #6 Del Skrevet 20. mars 2002 har oxo veeeeldig lyst på mail...... hehe 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 21. mars 2002 #7 Del Skrevet 21. mars 2002 Atilla: kjolen din var nydelig! Den skal du være veldig fornøyd med!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atilla Skrevet 21. mars 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 21. mars 2002 Ok Tettra, nå har du også fått en mail! Kanskje jeg må legge den ut allikevel?? =D Atilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2002 #9 Del Skrevet 21. mars 2002 Å ja Atilla- gjør det:-) Vi er nysgjerrige.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atilla Skrevet 21. mars 2002 Forfatter #10 Del Skrevet 21. mars 2002 Tra tra tra traaaaaaa: http://www.lilly.dk/kollektion.php?etype=1...=1&eid=1&id=114 Men nå vil jeg se deres kjoler og! Noen som har samme stil kanskje? Atilla - the one and only! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelina Skrevet 21. mars 2002 #11 Del Skrevet 21. mars 2002 Den var skikkelig lekker!!! Vurderte lenge en kjole i samme stil, for halterneck er bare fantastisk dersom du kler den fasongen. Jeg fikk litt for mye "klöft" i den kjolen, så jeg bestemte meg for en med en litt annen type utringning, men synes fremdeles at denne typen kjoler er råtöft! Angelina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elma Skrevet 21. mars 2002 #12 Del Skrevet 21. mars 2002 Kjempefint kjole!!!! Nydelig. Akkurat slik stil jeg liker.... Har noe ala det samme Det blir utrolig spennende når du får den hjem i posten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snorkfrøken Skrevet 21. mars 2002 #13 Del Skrevet 21. mars 2002 Nyyyyyyydelig! Jeg vurderte lenge den samme typen, men de ble en med spaghettistropper istedenfor. Du kommer til å se fantastisk ut 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2002 #14 Del Skrevet 21. mars 2002 Hva synes dere om denne kjolen da? http://www.leanna.plus.com/dresses/prints/mj2043a.htm -for øyeblikket anonym- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atilla Skrevet 21. mars 2002 Forfatter #15 Del Skrevet 21. mars 2002 Hei anonym Har desverre ikke rukket å svare deg på priv'en ennå....men: Synes den kjolen er kjempefin jeg, den likner veldig på den jeg først bestemte meg for! Du som er så mørk og pen kommer til å kle den kjempegodt! Hvilken farve er broderiene i på hvitt stoff? Skal du ha slør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2002 #16 Del Skrevet 21. mars 2002 Jeg holder meg fortsatt anonym jeg Kjolen skal jeg ha i hvit og broderiene er også hvite. Kjolen er nydelig synes jeg og jeg håper at alle er enig med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atilla Skrevet 21. mars 2002 Forfatter #17 Del Skrevet 21. mars 2002 He he, gøy med "chatting!" Den er kjempefin i ryggen, men skal du ha slør Anonym? Tror det vil kle deg - pluss diadem! Skal du farve hår først, eller er du naturlig mørk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2002 #18 Del Skrevet 21. mars 2002 Skal ha tiara iallfall, og regner med jeg skal ha slør. Er vel egentlig ikke så mørk nei, men jeg tror det blir fint uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atilla Skrevet 21. mars 2002 Forfatter #19 Del Skrevet 21. mars 2002 Hva om kjolen ikke passer? Etter målene min måtte jeg ha str 38, men er vanligvis en 34 nederst og 36 i overdel... Stønn, får angst!! Og hva om skjørtet er for vidt for meg? Jeg er ganske liten, 1.65, så det skal ikke mye til før jeg drukner, blubb blubb blubbbbp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 21. mars 2002 #20 Del Skrevet 21. mars 2002 Ta det med ro Atilla. Kjolene kan sys inn og ut 1-2 størrelser, så passer den ikke perfekt er det ikke noe problem å få den tilpasset av en syerske. _________________ KristinK - Vi gifter oss 10.august 20021212[ Dette Innlegg er endret av: KristinK den 2002-03-21 10:37 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå