Gjest LoisLane Skrevet 1. juni 2006 #21 Skrevet 1. juni 2006 Vi brukte begge deler, men endte med Pampers. Det passet best til gutten vår.
jeg og ;) Skrevet 1. juni 2006 #22 Skrevet 1. juni 2006 Libero fordi de begynte med det på sykehuset og jeg var veldig fornøyd med det. Har ikke "eksperimentert" med andre bleiesorter.
koldbruna Skrevet 2. juni 2006 #23 Skrevet 2. juni 2006 Bruker bare Libero,men har prøvd masse bleiesorter.Havner bestandig tilbake til Libero.Dessuten på Prix her jeg bor er det 10 kr i avslag på bleiene om du bruker coop kortet.Tjener litt på det da.
momo Skrevet 2. juni 2006 #24 Skrevet 2. juni 2006 Vi brukte pampers til jenta vår!!! Prøvde libero og, men den likte vi ikke i det hele tatt, syntes hun ble bløt i bleia med en gang, følte jeg måtte skifte hele tiden og hun fikk utslett. Tror man selv bare må prøve seg fram med forskjellige merker, for det som passer et barn, passer gjerne ikke et annet barn.
Tusenfryd Skrevet 2. juni 2006 #25 Skrevet 2. juni 2006 Vi bruker Pampers, har ikke prøvd Libero faktisk. Også får vi hver 4. Pamperspakke gratis hos Spar eller Rimi. ← På Rimi? Det visste jeg ikke, ikke særlig markedsført hos vår Rimi butikk i hvert fall.
India Skrevet 2. juni 2006 #26 Skrevet 2. juni 2006 Har brukt pampers til begge to. Begynte med libero pga at svigermor mente vi skulle ha pampers Men gikk ganske fort over til pampers fordi vi ikke likte libero så godt alikevel. I barnehagen har de brukt slike billig bleier, ikke noe problem med de heller.. Men veldig fornøyd med pampers
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #27 Skrevet 2. juni 2006 Kjøper libero på obs/andre coop butikker, med avslag for medlemmer. Liker best up & go på dag, og vanlige til natt. Mesteparten av bleiene er libero. Kjøper også litt Lidl bleier med flere bleier i pakken. De er helt ok på dag, men ikke natt! Pampers har jeg tidvis brukt og har vært fornøyd. Men Coop sine liker jeg ikke. Tror mye kommer an på kroppsbyggningen og væskeinntaket til barnet. Mayamor ikke innlogget
Nala Skrevet 3. juni 2006 #28 Skrevet 3. juni 2006 Foretrekker Pampers fordi de er litt mindre klumpete, litt mere stoff-følelse, litt smidigere elastikk. ← Enig med denne. Vi har valgt Pampers fordi de sitter bedre. Har prøvd Libero også, men syns de er så plastikkaktige og store og klumpete. Er kjempefornøyd med Pampers!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå