Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faktiskt Coops blöjor, eller Änglamark.

Billigare. Lika bra. Och jag slipper vara med i massa klubbar för att jaga rabatter.

Av Libero och Pampers väljer jag Libero. Pampers har vi haft problem med läckage både i bakkant och i sidan pga sämre passform på sonen.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Bruker Libero av samme grunner som Furstina nevner.

Gjest Gjest
Skrevet

Vi bruker Libero junior fordi vår store jente på 2 år har fått bleieutslett av ALLE andre bleier vi har prøvd, deriblant Pampers, coop sine og Libero up and go. Vet ikke hvorfor hun får utslett av de andre, men vi er glad vi har funnet et merket som er greit. (Som en digresjon har mor omtrent de samme problemene med bind)

Gjest *Just-Me*
Skrevet

Kjekt å høre hva dere foretrekker og hvilke erfaringer dere har med div. bleiemerker. Så kan man kansje lettere ta stilling til hva man selv skal begynne med når den tid kommer!!!!

Skrevet

Vi begynte med Libero til jenta vår uten å ha tenkt så mye over hvorfor (sikkert fordi det er et kjent merke og sykehuset brukte det). Fikk en gang en pakke med Pampers av en venninne, men de syntes jeg luktet negllakkfjerner :overrasket: så de vil jeg ikke bruke flere av.

Har dog hørt at Pampers skal være fint for gutter selv om det ikke er erfaringen til andre her.

Hilsen Lille meg

Skrevet

Vi bruker Pampers til begge guttene. Oppdaget at vi hadde mer lekkasjer og mer bleieutslett som følge av "våt hud" med Libero sine bleier.

Skrevet

Bruker bare Libero.

Har forsøk både "billigbleier" og Pampers i perioder, men kommer alltid tilbake til Libero.

Har aldri opplevd hverken store lekkasjer eller dårlig passform med disse bleiene, noe jeg syns er veldig vanlig med de andre.

Dette gjelder både for junior (gutt) som nå er 2,5 og for jenta som brukte bleier for en evighet siden..... (hun er 14 år).

Så her blir det Libero for alle penga neste gang også ;-)

Gjest Gjest
Skrevet

vi bruker libero fordi det var det vi fikk på sykehuset. Etterhvert prøvde jeg coop sine, men syntes jeg måtte bytte forferdelig ofte i forhold til libero.

Har forøvrig aldri hatt et bleieutslett...men nå kanskje jeg bytter oftere enn andre...?

Svigerinnen min bruker lidl sine nå og er kjempefornøyd, like bra som libero sier hun men mye billigere.

Skrevet

Vi bruker Pampers.Våre barn har alltid vært litt små-bedre passform. Vi brukte Libero i starten,men de var så plaget med bleieutslett,så vi byttet.

Skrevet

Vi har hela tiden provat olika märken - jag tycker det är viktigt att testa och vara kritisk både till pris och funktion. Så vill varken jag eller mannen fastna i vanan att alltid köpa samma märke.

Just nu använder vi billigkedjan "Willys" egna blöjor. Fungerar bra men har något korta fästen. Nästa blöjköp blir det kanske nåt annat märke - det beror på var vi handlar.

Skrevet

Jeg har brukt begge deler, og var fornøyd med begge. Bruker Pampers nå, og den eneste grunnen til det er prisen. På Rema 1000 får jeg 2pk bleier til 70kr. :)

Har og prøvd enkelte billigbleier, men de hadde jeg dårlig erfaring med.

Gjest Gjest
Skrevet

Både libero og pampers er OK.

Men foretrekker Pampers fordi de er tynnere og "nettere" enn Libero.

Skrevet

Vi har brukt Libero til våre to. Den er uten lotion, i motsetning til Pampers. Setter pris på selv å bestemme hva mini skal få smurt utover stumpen. :ler: Men det er ikke alle barn som passer Libero/Pampers, man må jo prøve seg frem. ;) Det finnes flere typer også, men jeg har ingen erfaring med dem.

Skrevet

Libero for jeg får hver fjerde pakke gratis på Kiwi.

Skrevet

Vi bruker Pampers, har ikke prøvd Libero faktisk. Også får vi hver 4. Pamperspakke gratis hos Spar eller Rimi.

Skrevet

Vi bruker Libero, har forsøkt Pampers men de blir hun bare sår av.

Skrevet

Foretrekker Pampers fordi de er litt mindre klumpete, litt mere stoff-følelse, litt smidigere elastikk.

Dessuten har Meny bleieavtale med Pampers, og det passer jo bra, siden jeg alltid handler i samme butikk.

Skrevet

Guten vår bruka Pampers Activ fit.

Er kjempefornøgd med den bleia- og har brukt den frå han var 2-3mnd.

Før det prøvde vi litt forskjellig men enda alltid opp med at pampers passa han best.

Vi kjøpe enten på bunnpris eller rema- alt etter som. Blir samme pris meina eg å huske.

Gjest singel!
Skrevet

Nå foretrekker jeg pampers, fordi de er tynnere og lettere å gå med for litja.Men tidligere sverget jeg til libero. Føler at libero holder rumpa tørrere fortsatt, men den er ganske tjukk og klumpete i forhold til pampers altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...