Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 Noen som har fått utført kjemisk peelig eller laserbehandling? Vurderer det på store porer og kråkrtær samt begynnende rynke mellom brynene. Er 28år. Er dette ev. for tidlig? Hadde vært så deilig å få "ny" ansiktshud igjen! Kan man fint gjennomfører flere slike behandlinger gjennom et liv? Er man sikker på at det ikke er kreftfremmkallende?
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #2 Skrevet 1. juni 2006 Jeg har sett en som gjorde det - hun så ut som en kjøttkake i trynet en god stund etterpå... Selv ville jeg aldri peelet huden kjemisk
Gjest Chantal Skrevet 1. juni 2006 #3 Skrevet 1. juni 2006 (endret) Jeg har sett en som gjorde det - hun så ut som en kjøttkake i trynet en god stund etterpå... Selv ville jeg aldri peelet huden kjemisk ← Det er ganske vanlig å se for jævlig ut etter en kjemisk peeling. Til TS. Du burde få deg en konsultasjonstime. Legene der vet bedre om det er for tidlig enn hva folk her inne vet. Endret 1. juni 2006 av Lita_
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #4 Skrevet 1. juni 2006 Det er ganske vanlig å se for jævlig ut etter en kjemisk peeling. ← Det skjønner jeg Men når noen nevner "kjemisk" og "hud" i samme setning grøsser jeg bare ved tanken
Gjest Chantal Skrevet 1. juni 2006 #5 Skrevet 1. juni 2006 Det skjønner jeg Men når noen nevner "kjemisk" og "hud" i samme setning grøsser jeg bare ved tanken ← Hehe. Skjønner den tanken. Tviler på at jeg ville latt noen tukle med huden i ansiktet mitt min selv.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #6 Skrevet 1. juni 2006 Jeg bryr meg ikke så mye om ubehag og smerter i forbidelse med behandlingen, men er mer interresert i resultatet. Så dere noen forbedring når de som liknet på kjøttkaker hadde fått ny hud?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå