Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 Som om hårene må være der for å "styre strålen i riktig retning". Er jeg "feilkonstruert", eller er det flere som opplever dette?
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #2 Skrevet 1. juni 2006 Hm, når jeg tenker meg om, så tror jeg at jeg har det "probelmet" også. Men jeg barberer meg såpass skjelden at jeg tenker lite over det.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #3 Skrevet 1. juni 2006 Jepp - forferdelig irriterende, men jeg tror vel ikke det er stort å få gjort med det... For min egen del er det i hvert fall ikke et alternativ å hoppe over barberingen
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #4 Skrevet 1. juni 2006 Siden jeg hater husarbeid, skal jeg ALDRI barbere meg igjen. Det gidder jeg bare ikke, for å få meg litt frekk sex og småkos. (får det likevel om jeg vil...) Menn får ta meg som jeg er. Jeg kan jo ikke kommandere de til å vaske doen... Jeg er singel, men kjenner mange. Det står soleklart et skilt i panna mi: vega er glattbarbert og kjempekåt. Det stemmer ikke, men alle vet at jeg er singel og "alle" prøver seg. Nope, er ikke så kåt. Og er heldigvis ikke forelsket i en eller annen.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #5 Skrevet 1. juni 2006 Siden jeg hater husarbeid, skal jeg ALDRI barbere meg igjen. Det gidder jeg bare ikke, for å få meg litt frekk sex og småkos. (får det likevel om jeg vil...) Menn får ta meg som jeg er. Jeg kan jo ikke kommandere de til å vaske doen... Jeg er singel, men kjenner mange. Det står soleklart et skilt i panna mi: vega er glattbarbert og kjempekåt. Det stemmer ikke, men alle vet at jeg er singel og "alle" prøver seg. Nope, er ikke så kåt. Og er heldigvis ikke forelsket i en eller annen. ← Hm... Her var det mye aggresjon... Jeg som skrev det innlegget som ligger rett før ditt, er ikke singel og barberer meg av andre grunner enn de du portreterer Jeg tviler på om samboeren min hadde hatt mer eller mindre lyst på sex om jeg hadde latt være å barbere meg. Men, jeg synes det er ekkelt å ha mye kjønnshår! JEG hadde ikke orket å hatt sex hvis jeg ikke hadde kunnet barbere meg. Og hvis det går noen dager uten at jeg har fått barbert meg begynner det og klø og jeg føler meg alt annet enn fresh.. Når det gjelder det med dobeøkene, så er det ikke slik at man tisser utenfor toalettet, og at man får mer å rengjøre enn man vanligvis ville hatt
Gjest BagLady Skrevet 1. juni 2006 #6 Skrevet 1. juni 2006 Jeg tisser i alle retninger, av og til i flere retninger samtidig (medisinsk mysterium :klø - og jeg er ikke engang glattbarbert. En gang presterte jeg til og med å tisse over kanten på doringen og ned på gulvet. Hmmm, det var da veldig til åpenhet fra meg idag da, og innlogget til og med
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #7 Skrevet 2. juni 2006 Jeg tisser i alle retninger, av og til i flere retninger samtidig (medisinsk mysterium :klø - og jeg er ikke engang glattbarbert. En gang presterte jeg til og med å tisse over kanten på doringen og ned på gulvet. Hmmm, det var da veldig til åpenhet fra meg idag da, og innlogget til og med ← Dette "fenomenet" oppstår mest hos dem som har mye "kjøtt" der nede. Prøv å brett tilside når dere tisser, da får strålen fri vei ut av urinrøret og vil bli til en ren stråle igjen. Kjønnshårene er med på å samle strålen igjen, derfor dette merkes best når man er glattbarbert.
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #8 Skrevet 3. juni 2006 JEG hadde ikke orket å hatt sex hvis jeg ikke hadde kunnet barbere meg. ← Det tror jeg ikke noe på, om det hadde vært en realitet at du ikke kunne barbert deg på svært lang tid.
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2006 #9 Skrevet 4. juni 2006 Det tror jeg ikke noe på, om det hadde vært en realitet at du ikke kunne barbert deg på svært lang tid. ← Na lever vi jo i en verden hvor det egentlig aldri blir en realitet at du ikke kan barbere deg over lang tid :D Back to topic, har det samme problemet selv, har faktisk aldri tenkt pa at barberingen kunne vare arsaken til det! Man larer hver dag... Sa losningen er nok a brette til sides, det hjelper na litt vaffal
Nita Skrevet 4. juni 2006 #10 Skrevet 4. juni 2006 aldri hatt det problemet...... men det er kanskje fordi jeg lar en liten stripe være igjen eller kanskje jeg bare er god å styre
Gjest TS Skrevet 4. juni 2006 #11 Skrevet 4. juni 2006 Dette "fenomenet" oppstår mest hos dem som har mye "kjøtt" der nede. Prøv å brett tilside når dere tisser, da får strålen fri vei ut av urinrøret og vil bli til en ren stråle igjen. Kjønnshårene er med på å samle strålen igjen, derfor dette merkes best når man er glattbarbert. ← Ah, I see... Takk for nyttig info, gjest. Nå skjønner jeg i hvert fall hvorfor problemet ikke er så utbredt. Forbanna blubbevulva...
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2006 #12 Skrevet 4. juni 2006 Jeg må være rar - jeg har opplevd det motsatte
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå