Lillesøster Skrevet 31. mai 2006 #1 Skrevet 31. mai 2006 Kan du anbefale en god popupskiller, jeg sliter med både den fra msn og yahoo- fungere ikke selv om jeg har avinnstaller og innstallert dem på ny.
T.S Skrevet 31. mai 2006 #2 Skrevet 31. mai 2006 (endret) ikke på nettleseren? Endret 31. mai 2006 av storebror*
Lillesøster Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2006 ikke på nettleseren? ← Den fungerer ikke.
T.S Skrevet 2. juni 2006 #4 Skrevet 2. juni 2006 Den fungerer ikke. ← Så du mener popup på nettleser...? Da hadde jeg lastet ned Firefox eller opera. Jeg ser ingen grunner til å bruke Explorer jeg...
Lillesøster Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2006 (endret) Bruker bare firefox... Ser ut til at det ikke er noen som kan hjelpe.. Endret 2. juni 2006 av Lillesøster
~Bridezillah~Killah~ Skrevet 2. juni 2006 #6 Skrevet 2. juni 2006 Popups skal da ikke være nor problem i FF?
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 2. juni 2006 #7 Skrevet 2. juni 2006 Du mener at yahoo og msn toolbar ikke fungerer i Firefox? I så fall ikke så rart, siden de er laget for IE. Firefox har innebygd pop-up blokker. Sliter du med det der, har du enten slått den av eller du har spy/adware på PC-en.
~Bridezillah~Killah~ Skrevet 2. juni 2006 #8 Skrevet 2. juni 2006 Verktøy - Innstillinger... - Innhold
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #9 Skrevet 2. juni 2006 Bruk opera , en ny verden åpner seg..............og ingen popup
Lillesøster Skrevet 3. juni 2006 Forfatter #10 Skrevet 3. juni 2006 Du mener at yahoo og msn toolbar ikke fungerer i Firefox? I så fall ikke så rart, siden de er laget for IE. Firefox har innebygd pop-up blokker. Sliter du med det der, har du enten slått den av eller du har spy/adware på PC-en. ← Den har fungert greit inntil nå, men tydeligvis er det noe som har lagt seg på pc`en min som jeg sliter med å få bort. Opera har jeg prøvd, det var noe dritt.
T.S Skrevet 3. juni 2006 #11 Skrevet 3. juni 2006 Maskinen min fikk trianere og virus, og det medførte masse vinduer som poppet opp i hytt og gevær. Brukte vel noen og tyve timer til sammen (med alle scanningene) før jeg klarte få det bort...
enden Skrevet 3. juni 2006 #12 Skrevet 3. juni 2006 (endret) Har du prøvd Google toolbar? Det høres veldig merkelig ut at popupkillern til FF plutselig sluttet å fungere. Du er sikker på at det er popups generert av nettsidene, og ikke noe spyware? Uansett bør du kjøre adaware og Spybot, da slike endringer ikke bare kommer av seg selv Endret 3. juni 2006 av enden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå