Gå til innhold

Er dette uappetittelig?

Fremhevede innlegg

Gjest Samleren
Skrevet

Bruskorker og ølbrikker er ikke nyttig det heller. Men mange samler på det for det.

Hobbyen min gir meg noe.Det er moro å se at glasset fylles med flere og flere buser. :Nikke::)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvordan vondt i magen? Hvis du må gjøre noe ULEKKERT kan du nok donere det til TS! ;) Tror haun blir meget glæd!

Bare vondt i magen av å le

Gjest Gjest
Skrevet

Dere vrir dere i vemmelse, men jeg tror trådstarter ler hele veien til buseglasset sitt!

Skrevet

Syns det var hysterisk festelig å lese jeg da......

Jeg syns jeg ser det for meg når han/hun innviterer sin nye kjæreste på besøk for å vise buse samlingen. Er det nye sjekketrikset på byen det der nå.

"vil du være med hjem å se på buse samlingen min?"

den kommer til å slå ann

Gjest Miloine
Skrevet (endret)
Dere vrir dere i vemmelse, men jeg tror trådstarter ler hele veien til buseglasset sitt!

Tror du vi gremmes over slike tråder.....ha, da har du ikke vært her lenge!

Dette er da ingenting i mot det som har blitt skrevet før! Her har det vært samlere av ale slag - buser og negler er da ingenting, vi må jo kommentere, noe annet er ufint og ydmykende gjort ovenfor T.S. ;)

Vi har da moral må vite..... :sjarmor:

Endret av Miloine
Gjest Samleren
Skrevet

Jeg er stolt av samlingen min ja. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Når du har katalogisert og fått orden på den, kan du kanskje legge den ut på e-bay. Det hadde vært noe.

Jeg hører folk kaller det å grave etter gull når de peller seg i nesa, så kanskje slimet ditt er verdt no.

Skrevet

Nå synes jeg dere er direkte ufyselige mot Ts her!

La nå gutten/jenta samle i fred. Er sikker på at samlingen kommer til nytte en dag...

Vet mange som hadde synest det hadde vært svært så givende å sett på en slik samling. Orginalt og fantasifult. Dessuten skal kunst stinke noen ganger, i allefall er det min mening om enkelte kunstverk...og tåneglene er jeg heeelt sikker på stinker etterhvert!!

Gjest Miloine
Skrevet
Nå synes jeg dere er direkte ufyselige mot Ts her!

La nå gutten/jenta samle i fred. Er sikker på at samlingen kommer til nytte en dag...

Vet mange som hadde synest det hadde vært svært så givende å sett på en slik samling. Orginalt og fantasifult. Dessuten skal kunst stinke noen ganger, i allefall er det min mening om enkelte kunstverk...og tåneglene er jeg heeelt sikker på stinker etterhvert!!

Helt enig :ironi:

Gjest busemannen
Skrevet
Bruskorker og ølbrikker er ikke nyttig det heller. Men mange samler på det for det.

Hobbyen min gir meg noe.Det er moro å se at glasset fylles med flere og flere buser. :Nikke:  :)

Du er nybegynner du, jeg har 6 glass fulle med buser og 2 med negler :sikle:

Skrevet

Himmel!

Nå ble jeg påminnt om mitt verste barndomsminne. En gutt i gata samlet på sitt eget spy!!! Han hadde det i ei stor bøtte med lokk, og lukta kan ikke beskrives!!! :kvalm:

Han brukte å ta den med seg ut av og til og sprang etter oss med den. Vi var livredde.:sjokk:

Han bodde heldigvis ikke der så lenge... :sprettoy:

Gjest Bodillen
Skrevet

Jeg kjenner noen som samlet på navlelo. De sparte til å lage pute. Det hadde i hvert fall en nytteverdi sånn sett. Buser og negler....vet ikke helt? Sikkert bare artig å se på for samleren....

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg var hos en en gang som samla på sperm i en flaske.

Ekkelt.........

Var ikke der noe mer jeg

Snakker om skjekketriks isåfall :ler:

"Vil du bli med for å se på sædsamlinga mi?" :ler:

Gjest Samleren
Skrevet

Kanskje du kan legge ut tlf nr ditt her på KG busemann så vi kan møtes og diskutere

vår felles hobby? ;)

Gjest Gjesta
Skrevet
Det beste med hobbyen er at den ikke koster noen verdens ting. :)  :hoppe: .

Buser produseres i nesa mi hele tiden og tåneglene mine vokser. :)

Det stemmer jo ikke helt for du trengte jo 2 glass til å begynne med, så en engangsinnvestering må man jo regne med ;)

Gjest Samleren
Skrevet

Nei Alwa den er helt gratis for jeg bruker syltetøyglass ser du. :)

Dersom jeg ikke hadde samlet på buser og tånegler så hadde glassene gått rett i søpla. :):Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...