Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #1 Skrevet 31. mai 2006 Etter at jeg begynte å drikke masse vann (ca 1 uke siden, etter å ha drukketsaft,brus,te osv) har jeg begynt å få så innmari mye luft imagen!!! Ikke gøy!!! Hva kommer dette av? Med tanke på at det ikke er kullsyre i vannet synes jeg dette er rart...Er dette noe forbigående,kan det ha noe med en slags renseprosess tro??
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #2 Skrevet 31. mai 2006 tipper det er fordøyelsen din som er under forandring. til det bedre.
Karro Skrevet 31. mai 2006 #3 Skrevet 31. mai 2006 eller det kan være at du svelger mye luft når du drikker..
Yme Skrevet 31. mai 2006 #4 Skrevet 31. mai 2006 eller det kan være at du svelger mye luft når du drikker.. ← Jepp, noen folk er bare lagd sån at de svelger mye luft når de drikker, men det kommer jo ut som rap da... Så hvis du snakker om prumping, så kommer ikke det av at man svælger luft.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #5 Skrevet 4. juni 2006 man svelger ikke mer luft når man drikker vann enn annen drikke?
Karro Skrevet 4. juni 2006 #6 Skrevet 4. juni 2006 man svelger ikke mer luft når man drikker vann enn annen drikke? ← Nei, ikke nødvendigvis.. Men etter trening f.eks. kan man være veldig tørst og drikker da fortere, og da er det lettere å svelge mer luft.. Har ingenting med at det er vann....
Gjest KATTAstrofe Skrevet 4. juni 2006 #7 Skrevet 4. juni 2006 Jeg drikker fortere når jeg drikker vann enn noe annet. Når jeg drikker te nipper jeg jo bare til koppen, og drikker jeg brus holder det med litt og litt. Men vann sluker jeg i meg, og sluker da også mer luft.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå