Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg trykket da, nysgjerrige meg, på den toolboksen som ligger oppe på hotmail, fikk da ett felt øverst i meldingene jeg skriver, der jeg kan endre fonter, farge på font, legge til smilyer etc etc.

det er jo greit nok, men jeg får ikke tatt den vekke igjen.

prøver å gå opp på boksen igjen og sette den off, men da får jeg bare beskjed om at å endre formateringen fra rik tekst til vanlig, krever fjerning av all tidligere formatering. er du sikker på at du vil dette.

jeg trykker ok, og får bare beskjed om at en feil har oppstått, klikk her for å løse problemet. trykker jeg der, får jeg samme beskjed som over... og igjen skjer ingenting annet en feilmelding når jeg trykker ok.

jeg har sendt en mail i rich text format, er det det som gjør at det er problem?

må jeg da slette den sendte mailen?

noen som vet hvordan jeg kan få av den rich text-formateringen?

og hovrdan ser dette ut hos mottaker? får de opp den boksen, eller andre tegn?

superteit på sånt, så jeg skjønner ikkeno.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet

Ikke alle kan/har lyst til å motta mail i noe annet enn ren tekst. Det eneste som da vil skje, er at de ikke ser formateringen din.

Skrevet

nå er det jo likevel bare ren tekst da, bortsett fra en sjelden smily... men jeg liker selv ren tekst best, så derfor jeg gjerne vil tilbake til plain. har liksom ikke det store behovet for å style...

men det er greit å vite at det ihvertfall ser normalt ut for mottaker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...