Gjest Caitlin Skrevet 31. mai 2006 #1 Skrevet 31. mai 2006 Er det noen her som har, eller kjenner noen som har hatt puppeoperasjon? Jeg tenker på innlegg av silikonprotese eventuelt saltvann. Skulle gjerne visst både positive og negative sider, samt hvordan det føles både for meg og de som grafser på puppene senere... Anyone
mee mee Skrevet 31. mai 2006 #2 Skrevet 31. mai 2006 veninna mi tok silikon, men ikke saltvann for de kunne vist skvulpe litt.. så bra ut på henne, har ikke kjent
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #3 Skrevet 31. mai 2006 ei venninne av meg hadde kjæreste med silikonpupper, og hun sa at hun kjente innleggene, og at de var litt rillete... hun likte å se på dem, men ikke så godt å ta på dem.
Gjest Gjest_The beib_* Skrevet 31. mai 2006 #4 Skrevet 31. mai 2006 Ingen som vet om komplikasjoner eller slike ting
Gjest Elfrida Skrevet 31. mai 2006 #5 Skrevet 31. mai 2006 Hvis du søker litt rundt på forumet finner du mange lange tråder hvor dette diskuteres fram og tilbake og opp og i mente.
Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2006 #6 Skrevet 31. mai 2006 (endret) Pupper burde vært enten fjernet eller fredet... Innlegget er endret. ~Sissan mod. Endret 1. juni 2006 av Sissan
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #7 Skrevet 31. mai 2006 Det er jo ekstremt mange som forstørrer brystene, men jeg ville likevel ikke turt. For det første har jeg sett veldig mange bilder av det jeg vil betegne som svært stygge silikonbryster (og det er på reklamebilder lagt ut av ymse kirurger, altså de mest "vellykkede" operasjonene), og for det andre er det slettes ikke uvanlig med smerter og andre komplikasjoner. (http://www.justbreastimplants.com/risks/)
Yme Skrevet 31. mai 2006 #8 Skrevet 31. mai 2006 (endret) Søstra mi tenker på å ta silikonpupper, å mens folk dreiv å undersøkte litt om det her, hørte jeg at dem ikke bruker saltvanspupper lengre. Men uansett da... Hvorfor ta silikon i puppene? Noen liker store pupper, noen små osv. Det er veldig forskjellig fra person til person. Det viktigste er at du har pupper som passer til din kropsbygning, å det er ikke ofte at puppene ikke passer til den kropsbygningen man har. Endret 31. mai 2006 av Yme
Gjest Gjest_The beib_* Skrevet 31. mai 2006 #9 Skrevet 31. mai 2006 Min grunn for å operere er at jeg har forskjellig størrelse på puppene, og ja, jeg vet det er vanlig og mange som har, men jeg har altså allerede vært hos lege og blitt vurdert dithen at jeg kan få operasjon. Da det ene er ganske lite og slett ikke passende til min kroppsbygning, kan knapt se der er noe, så vurderer jeg å sette inn protese i begge isteden. Jeg føler at skal jeg først ta en operasjon vil jeg gjerne føle meg fornøyd etterpå! Og tanken er slett ikke å sette inn noe digert.. Vil bare gjerne høre om andre har gjort dette, og negative og positive aspekter ved det hele
Pilar Skrevet 3. juni 2006 #10 Skrevet 3. juni 2006 Brukeren CeeCee har en egen dagbok for silikon-interesserte, du kan jo lese litt der
Cognizance Skrevet 3. juni 2006 #11 Skrevet 3. juni 2006 (endret) Jeg ombestemte meg. Endret 3. juni 2006 av Cognizance
Gjest Gjesta Skrevet 4. juni 2006 #12 Skrevet 4. juni 2006 Jeg så en dokumentar om puppeoperasjoner på tvN for et års tid siden, og etter det skjønner jeg nesten ikke at noen tør.. Men jeg har forståelse for at noen jenter vil det, helt klart (i tilfeller hvor det er stor str- forskjell, ikke- eksisterende pupper eller en er operert bort). Hva med å legge inn et lite innlegg i den ene? Slik at de blir like?
Saeria Skrevet 4. juni 2006 #13 Skrevet 4. juni 2006 www.justbreastimplants.com er en nyttig side for de som vurderer å forstørre brystene. Man kan få både silikon og saltvann i Norge i dag. Det er fremdeles mest silikon her. I USA er silikon forbudt såfremt en ikke har hatt brystkreft, eller har lagt inn silikon før forbudet kom og skal bytte implantater. Tror også kvinner med svært små/ingen bryster tilbys silikon der, men generelt sett er det kun saltvann som tillates av FDA.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå