Gjest Dalwhinnie Skrevet 15. juni 2006 #21 Del Skrevet 15. juni 2006 Og utrolig nok er alle så facinerende redd for at jeg skal føde og ikke fortelle det til noen. Alle sier liksom at "ja, dere må jo gi beskjed når det skjer noe". Lurer nesten litt på om jeg derfor skal sende melding til "alle" og si at "Nå fikk jeg min første ri dere" Også en halvtimes tid eller så etterpå : "nå kom det en til" Tror dere de føler seg oppdatert da, eller?? ← He he... prøv den! Selv svarer jeg iblant at jeg fødte for to uker siden, men har bare ikke giddet å fortelle det til noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 15. juni 2006 #22 Del Skrevet 15. juni 2006 Hehe - ja, dette høres absolutt kjennt ut. Fikk de første sms'ene med nyskjerrige spørsmål allerede første dagen jeg var i permisjon!! Og utrolig nok er alle så facinerende redd for at jeg skal føde og ikke fortelle det til noen. Alle sier liksom at "ja, dere må jo gi beskjed når det skjer noe". Lurer nesten litt på om jeg derfor skal sende melding til "alle" og si at "Nå fikk jeg min første ri dere" Også en halvtimes tid eller så etterpå : "nå kom det en til" Tror dere de føler seg oppdatert da, eller?? ← He he... prøv den! Selv svarer jeg iblant at jeg fødte for to uker siden, men har bare ikke giddet å fortelle det til noen. ← Strålende ide... Hihi, jeg sitter her og humrer. Virker som om alle andre er mye mer utålmodige enn jeg selv er, gitt! Skal jammen prøve Dalwhinnies forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*CHOUCHOU* Skrevet 15. juni 2006 #23 Del Skrevet 15. juni 2006 Hallois! Er her enda jeg ogsa.. Ja det er rart det der. Alle andre rundt meg er sa mye mer utalmodige og stresset enn jeg selv er, og ja, de er veldig redde for at vi skal glemme a si ifra.. Svigermor kommer hver morgen for "a ga tur" med meg.. Hun er overbevist om at det kommer til a sette igang det hele. Jeg har begynt a forsta at jeg ikke egentlig kan gjöre noe annet enn a vente. Uansett vil vi snart treffe det lille vidunderet vart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grandma Skrevet 16. juni 2006 #24 Del Skrevet 16. juni 2006 Gratulerer med prinsen Miiip og lykke til alle dere andre som venter baby. Det gjør også jeg, har gått over tiden sammmen med "Chouchou", min datter som bor i Sveits. Det er ikke så enkelt å være så langt fra hverandre i denne siste perioden, var der i to uker i mars, men nå er det jo mer spennende en noensinne. Reiser til Geneve og kanskje en nyfødt på mandag. Vi snakker sammen daglig og det er slitsomt å gå over tiden for oss begge. Håper alt går godt med alle dere andre og som sagt lykke til. Vil følge med dere fremover i dette forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilepia Skrevet 17. juni 2006 #25 Del Skrevet 17. juni 2006 Så hyggelig med en bestemor som er innom på forumet. Kan tenke meg du er vel så spennt som din datter. Mamma og svigermor er kjempeivrige her Hadde de kunnet påvirke når fødselen kom i gang, hadde de ikke avstått fra noe tror jeg 2 dager etter termin for meg i dag, og fortsatt ingen fødsel til tross for 2 akupunktur-behandliger som skulle "sette i gang". Men har hatt mange flere langvarige og litt smertefulle kynnere (tidlige rier?), så tror og håper at det ikke er lenge unna likevel. *krysse fingrene* Skal ut å gå tur senere, det er bra for blodsirkulasjonen i tillegg til at siden jeg får kynnere av å gå, vil de kanskje gå over til reglemessige rier?? (lov å håpe- hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 17. juni 2006 Forfatter #26 Del Skrevet 17. juni 2006 Hei Hei. Jeg har nå en uke igjen til fødselen og har mått ringt føden to ganger fordi jeg her trodd ting har vært igang.... Det har holdt på lenge, så har det plutselig gitt seg.... irriterende altså... På natt til onsdag fikk jeg skikkelig smerter i ryggen og tak i underlivet som holdt på hele natten og hele dagen, men blei liksom ikke verre. Og i går så i fire tiden på ettermiddagen begynte noen forferdelige stikkinger i underlivet som gjorde noe innmari vondt. De ga seg etter en dursj i tolv tiden, og godt var det fordi da jeg ringte i går var det ikke plass på føden, og jeg som har vært innlagt der før og blitt kjendt med flere jordmødre... Krysser for at alle gode ting er tre og at det snart skjer, blir sliten å ha disse tinga også at det stopper opp. og krysser for at jeg da får plass på ullvål. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 19. juni 2006 #27 Del Skrevet 19. juni 2006 Jaja... Jeg går nå her og venter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilepia Skrevet 20. juni 2006 #28 Del Skrevet 20. juni 2006 Jaja... Jeg går nå her og venter... ← ditto.... Var nesten overbevist om at det var ting på gang på søndag. Fikk regelmessige begynnende rier. 20min mellomrom i 3-4 timer. Men så dabbet de av. Kom tilbake utover kvelden, da med ugjevne mellomrom. Var likevel opptimist og trodde nesten at iløpet av natten måtte vi vel på KK. Men neida Og bare for å gjøre vennte-nervene mine enda mere tynnslitte, så får jeg ikke sove så godt om natten lengre. Halsbrannen er intensivert, og jeg blir så sliten i hoftene av å ligge på siden (noe jeg jo må, for jeg klarer ikke å ligge på rygg eller mage akkurat) Litt trøtt og lei av venntingen nå ja. Og enda er det 1 uke til jeg skal overtidvurderes. (beklager klagingen jenter, men akkurat nå trengte jeg bare å få litt utløp for min frustrasjon) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 21. juni 2006 #29 Del Skrevet 21. juni 2006 Hei smilepia! Håper det skjer noe med deg snart, ikke noe særlig å gå rundt og tro at det er noe på gang, og så er det bare lurerier! (altså både lureri og lure-rier...) Jeg har sovet skikkelig dårlig i natt, det vil si: Ikke i det hele tatt siden litt over tre. Er littebittegranne lei nå... 9 dager på overtid. Synes magen er helt stappfull, kynnerne kommer hele tiden men blir liksom aldri noe fres over, og ingenting skjer... Tror jeg må ut på trøsteshopping i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #30 Del Skrevet 21. juni 2006 ditto.... Og bare for å gjøre vennte-nervene mine enda mere tynnslitte, så får jeg ikke sove så godt om natten lengre. Halsbrannen er intensivert, og jeg blir så sliten i hoftene av å ligge på siden (noe jeg jo må, for jeg klarer ikke å ligge på rygg eller mage akkurat) ← Akkurat som om jeg skulle skrevet det selv!!!! Jeg også har hatt noen falske rier nå den siste tiden og tror ting er på gang og etter lang stund og lang natt så går det over... Mensenmurringer og skikkelig mensensmerter hver dag og natt nå... Ting må vel snart skje? Enda har jeg tre dager igjen til Termin, men så masse lurerier allerede.... Dårlig gjort !!!!!! Krysser for alle her inne at det skjer snart Klem fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilepia Skrevet 22. juni 2006 #31 Del Skrevet 22. juni 2006 Hei smilepia! Håper det skjer noe med deg snart, ikke noe særlig å gå rundt og tro at det er noe på gang, og så er det bare lurerier! (altså både lureri og lure-rier...) Takk Rognebær. Og det samme til deg og dere andre som går her å vennter. Nå har jeg faktisk fått time på sykehuset for overtidsvurdering i morgen tidlig, og er litt spennt. Vet at det ikke er noen garanti for at jeg blir satt i gang enda, og at det fortsatt kan ta noen dager før det skjer noe, men likevel føles det godt at jeg faktisk vet jeg skal _noe_ liksom... Kan jo bli en spennende st.Hans?? til dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #32 Del Skrevet 30. juni 2006 Da blir jeg satt i gang 4 juli jeg. 4 dager igjen, og jeg også er mamma, om ikke noe skal skje før da, men det tror jeg ikke for jeg er visst ikke moden. Grtulerer til dere som har fått nå klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 30. juni 2006 #33 Del Skrevet 30. juni 2006 Lykke til med den forestående fødselen Felicity! Tenk nå vet du at det snart er over og at innen tirsdag eller onsdag så har du jenta di i armene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 30. juni 2006 #34 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg fikk ei nydelig lita jente natt til mandag 19. juni - 11 dager på overtid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 30. juni 2006 #35 Del Skrevet 30. juni 2006 Grattis Dalwhinnie! Bøtteknotten kom til verden på ABC på Ullevål natt til Sankthansaften, halvannen uke over termin. Supersøt og veeldig sjarmerende! Lykke til, Felicity! Og alle andre som venter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå