Gjest gjesta Skrevet 31. mai 2006 #1 Skrevet 31. mai 2006 (endret) Reiser til Malaysi i høst! Skal være noen dager i Kuala Lumpur og en uke på Langkawi. Noen som har tips om hva vi må få med oss? Hva er det ikke verdt å bruke tid på? Håper å få med meg mange gode forslag nå Endret 20. mars 2007 av Tocogo
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #2 Skrevet 31. mai 2006 Heisann! Har vært i KL(men ikke langkawi). Vil anbefale en tur opp i det høye tårnet (husker ikke hva det heter, men det står sikkert i guiden). Utsikten er fantastisk. Og besøke Petronas Twin Towers; der er det også et ENORMT kjøpesenter, veldig stilig, m artige butikker, restauranter, kino, og folkeliv utenfor. Like utenfor KL er det noen utrolige huler/caves(som jeg heller ikke husker navnet på) men du finner det sikkert i reiseguider. Chinatown var kaotisk, men veldig artig. Anbefales. God tur!
Raringen Skrevet 31. mai 2006 #3 Skrevet 31. mai 2006 Tocogo, Setter stor pris på om du kunne skrevet litt om Langkawi når du kommer tilbake. Vi vurderer nemlig å reise dit på bryllupsreise. Jeg har tidligere vært i Kuala Lumpur og på Kota Kinabalu, på Borneo. Sistnevnte var virkelig helt fantastisk!!
Gjest gjesta Skrevet 31. mai 2006 #4 Skrevet 31. mai 2006 Like utenfor KL er det noen utrolige huler/caves(som jeg heller ikke husker navnet på) men du finner det sikkert i reiseguider. ← Batu Caves du tenker på kanskej?`Vi har lurt på om vi skal dra dit, men ikke klart å bestemme oss, men hvis du sier det er bra så satser vi nok på det Raringen: Skal fortelle om hvordan vi hadde det når vi kommer tilbake (om 4 uker ca..) Hvis jeg glemmer det så er det bare å sende meg en pm. Du har ikke noen tips om hva som bør sees i Kuala Lumpur?
Smørblomsten Skrevet 2. juni 2006 #5 Skrevet 2. juni 2006 Batu Caves er et must når man først befinner seg i KL Ta kollektivtransport dit, en artig måte å oppleve by/utkantområdet på. Vi tok taxi tilbake, var faktisk ganske dyrt mtp at det ellers er så billig der! I The Golden District, der alle de dyre hotellene ligger er det aller beste shoppingomårdet etter MIN mening. Men fake klær finner man størst utvalg av i Chinatown Jeg kjøpte X antall par sko i KL, snittpris pr par var 15-20 kr! LIKE IT!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå